Britský motoristický pořad Top Gear se po odchodu moderátorského tria Clarkson, Hammond a May potýkal s kvalitativními problémy, ovšem nová sestava už si v minulé sérii skvěle sedla a poslední trailery na sérii novou naznačují, že se můžeme těšit na podobnou zábavu, na kterou jsme byli dříve zvyklí.
Trailer nazvaný "The Milk Run", který BBC vypustila do světa během dnešního dne, sice nemá kdovíjak komplikovanou zápletku, nicméně lidé z BBC si skutečně vyhráli s jeho popisem.
"Tváří tvář hrozící katastrofě (bez mléka), naši hrdinové se vydávají do divoké přírody v divokých vozech. Vyrazit pro mléko je totiž nebezpečná věc a pokud nejste opatrní, nikdy nevíte, kam by vás cesta mohla zavést. Zvláště když dvě třetiny moderátorského tria nevyužívají normální cesty.
Tváří tvář apokalypse, prázdné nádobě od mléka, se naši hrdinové vydávají pro jeden z nejcennějších elixírů, bez kterého čaj koneckonců nikdy není stejný. Pro tuto skličující cestu si Matt, Chris a Rory každý vybral to nejvhodnější vozidlo pro získání mléka. Aston Martin V8 pro pana LeBlanc, závodní rally speciál Škoda pro pana Harrise a žlutý drsný Mercedes G pro pana Reida. Jedinou otázkou tak zůstává, kdo dorazí první?"
K tomu se zkrátka nedá nic dodat. Snad jen že časy šíleného Top Gearu jsou zpět a tentokrát i s fungujícím moderátorským triem. Kromě toho navíc v traileru uvidíme Stiga a řadu dalších zajímavých vozidel, která se pravděpodobně během 25. série objeví.
Pro někoho může být zklamáním, že se Top Gear nevydává jiným směrem než jaký zavedl Clarkson a spol., nicméně nám tahle forma motoristické zábavy rozhodně nebaví a na nové díly se těšíme.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?