Britský motoristický pořad Top Gear se po odchodu moderátorského tria Clarkson, Hammond a May potýkal s kvalitativními problémy, ovšem nová sestava už si v minulé sérii skvěle sedla a poslední trailery na sérii novou naznačují, že se můžeme těšit na podobnou zábavu, na kterou jsme byli dříve zvyklí.
Trailer nazvaný "The Milk Run", který BBC vypustila do světa během dnešního dne, sice nemá kdovíjak komplikovanou zápletku, nicméně lidé z BBC si skutečně vyhráli s jeho popisem.
"Tváří tvář hrozící katastrofě (bez mléka), naši hrdinové se vydávají do divoké přírody v divokých vozech. Vyrazit pro mléko je totiž nebezpečná věc a pokud nejste opatrní, nikdy nevíte, kam by vás cesta mohla zavést. Zvláště když dvě třetiny moderátorského tria nevyužívají normální cesty.
Tváří tvář apokalypse, prázdné nádobě od mléka, se naši hrdinové vydávají pro jeden z nejcennějších elixírů, bez kterého čaj koneckonců nikdy není stejný. Pro tuto skličující cestu si Matt, Chris a Rory každý vybral to nejvhodnější vozidlo pro získání mléka. Aston Martin V8 pro pana LeBlanc, závodní rally speciál Škoda pro pana Harrise a žlutý drsný Mercedes G pro pana Reida. Jedinou otázkou tak zůstává, kdo dorazí první?"
K tomu se zkrátka nedá nic dodat. Snad jen že časy šíleného Top Gearu jsou zpět a tentokrát i s fungujícím moderátorským triem. Kromě toho navíc v traileru uvidíme Stiga a řadu dalších zajímavých vozidel, která se pravděpodobně během 25. série objeví.
Pro někoho může být zklamáním, že se Top Gear nevydává jiným směrem než jaký zavedl Clarkson a spol., nicméně nám tahle forma motoristické zábavy rozhodně nebaví a na nové díly se těšíme.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?