Hvězdy Top Gearu utíkaly před plameny, z nového sporťáku zbyl jen popel

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 5. února 2018, 13:00 Google+

Moderátoři poslední série motoristického pořadu Top Gear, Chris Harris a Eddie Jordan, si během pondělního natáčení užili pár pěkně horkých chvilek - doslova. Jejich testovací Alpine A110 totiž během jízdy na Rally Monte Carlo začal hořet, ovšem oba moderátoři naštěstí unikli z vozu včas.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Moderátoři Top Gearu museli utíkat před plameny z hořícího Alpine A110

Moderátoři Top Gearu museli utíkat před plameny z hořícího Alpine A110 | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Událost se měla odehrát již během minulého pondělí, kdy se dvojice moderátorů za volantem francouzského sportovního vozu vydala na uzavřený úsek Rally Monte Carlo, konkrétně na trať označovanou SS17 v Monaku.

Za volantem měl zrovna sedět Chris Harris, když se na palubní desce rozsvítila kontrolka motoru, jak informoval list The Daily Mail. Krátce na to, když Harris otevřel dveře, se plameny začaly sápat po jeho rukou. Dvojice tak okamžitě opustila automobil dřív, než ho zachvátily plameny.

V tiskové zprávě, kterou Top Gear vydal, se uvádí, že na vyšetřování příčin požáru již pracuje automobilka. Dále se pak ve zprávě uvádí, že automobil byl plameny zcela zlikvidován během pouhých čtyř minut. Oba moderátory přitom mrzí, že došlo ke ztrátě tak krásného a zajímavého vozu.

Eddi Jordan pak ještě dodal, že absolvovat tuto trasu Rally Monte Carlo právě v Alpine A110 bylo jako splněný sen. Vůz měl působit velice lehce a přitom jistě. Pod vedením Harrise měl pak doslova "tančit" kolem hor. Na závěr dodal, že "je škoda, že tento test nedokončili, ale i takové věci se jednoduše stávají".

(2:41) | zdroj: youtube.com

Sama automobilka pak pouze dodala, že šlo o technickou závadu během natáčení, na jejímž odstranění už se pracuje. Do té doby však společnost zastavila veškeré řidičské prezentace před-produkčních modelů.

Vytisknout

Diskuze: Hvězdy Top Gearu utíkaly před plameny, z nového sporťáku zbyl jen popel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Škoda 110 R

Brežněv vlastnil stovky aut, škodovku ale neměl. Proč českými auty pohrdal?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud