Španělským policistům z oblasti Seville se podařil parádní úlovek. Během běžného hlídkování totiž dopadli zloděje neuvěřitelných 4 tun pomerančů, které převáželi ve dvou osobních automobilech a jedné dodávce. Po krátké honičce nakonec policie dvě vozidla dopadla a třetí nalezla odstavené. Nejhumornější situace však nastala, když se policisté začali vyptávat na původ neoznačeného ovoce.
Celá komická situace, o které informoval web EuropaPress, se odehrála během tohoto víkendu a začala poměrně nevinně, když si hlídka místních policistů všimla tří pomalu se pohybujících automobilů jedoucích v těsném konvoji.
Když si řidiči automobilů všimli, že se o ně zajímá policisté, udělali obrovskou chybu a během prudkého manévru se rozdělili. To u policistů samozřejmě vzbudilo podezření a začala správná policejní honička na nezpevněných silnicích, na jejímž konci se podařilo zastavit dva ze tří prchajících automobilů.
Jedním vozidlem byla dodávka, ve která seděl manželský pár spolu se svým dospělým synem. Druhým autem byl kombík, ve kterém seděli dva sourozenci. Obě vozidla však měla společný náklad - stovky a dost možná i tisíce pomerančů. Některé zabalené v pytlích, některé volně pohozené v interiéru vozu. Nikde však žádný doklad původu nebo značka.
Na dotazy policistů, odkud pomeranče pochází, pak osazenstvo prchajících vozů odpovídalo, že jsou z daleka, že je našli u silnice a tak si je vzali a že se mělo jednat o pomeranče pro "vlastní potřebu", což policisty velice pobavilo. Zanedlouho poté se podařilo dopátrat i třetí vozidlo, to bylo sice bez posádky, zato taky plné pomerančů.
#PolicíaSevilla denuncia a cinco personas por el presunto robo de 4.000 kilos de naranjas en una nave de #Carmona #Sevilla+ Info https://t.co/TNHQAQswAV pic.twitter.com/429OAVOHBc
— Emergencias Sevilla (@EmergenciasSev) 26. ledna 2018
Během dalšího pátrání pak policisté zjistili, že pomeranče s největší pravděpodobností pochází z přístavu ve městě, kde tou dobou kotvila loď s nákladem pomerančů, která jen pár hodin před zadržením zlodějů oznámila zmizení cca 4 tun tohoto ovoce.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?