Audi spustila novou reklamní kampaň na vozy s pohonem všech kol Quattro, ve které však neuvidíte jediný automobil. Místo toho se však představý francouzský lyžař Candide Thovex, který se věnuje freeride lyžování na každém myslitelném povrchu. Tedy nejspíš s výjimkou sněhu.
Thovex je samozřejmě sponzorován automobilkou Audi, se kterou natočil nové fantastické video. Během něj tento několikanásobný vítěz X Games objel celý svět a předvedl nám sjezdové lyžování snad na každém typu povrchu.
Od písku, přes štěrk, trávu, sopečný popel, vodu... dokonce se projel i po schodech Velké Čínské zdi. Jediný povrch, který v rozsáhlém součtu chyběl, byl sníh. A to měl přitom na sobě kompletní lyžařské oblečení.
Hlavním smyslem této reklamy je totiž poukázat na skutečnost, že když si lyžař může užívat lyžování i na jiném povrchu než je sníh, mohou řidiči úplně stejně těžit z pohonu všech kol Audi Quattro, který si většina z nás přeje hlavně při pohledu na první sněhové vločky. Audi zkrátka vzkazuje, že každé podmínky, ve kterých řídíte, jsou skvělé podmínky. Tedy pokud řídíte vůz s pohonem Quattro.
Je to sice zvláštní přirovnání, ale to nás příliš netrápí. Filmaři si totiž dali na tomto spotu skutečně záležet, takže nás čekají famózní záběry na extrémní sporty i na nádhernou krajinu. Pokud si tedy chcete alespoň na chvíli odpočinout, rozhodně vám doporučujeme se na spot podívat.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?