Reklama na Audi bez aut? Místo Quattra se objevil lyžař na poušti

Nová reklama Audi poukazuje na přednosti pohonu všech Quattro na každém povrchu
Nová reklama Audi poukazuje na přednosti pohonu všech Quattro na každém povrchu, foto: youtube.com
Antonín Marek , AutoRoad.cz 26. ledna 2018 14:17
Sdílej:

Audi spustila novou reklamní kampaň na vozy s pohonem všech kol Quattro, ve které však neuvidíte jediný automobil. Místo toho se však představý francouzský lyžař Candide Thovex, který se věnuje freeride lyžování na každém myslitelném povrchu. Tedy nejspíš s výjimkou sněhu.

Thovex je samozřejmě sponzorován automobilkou Audi, se kterou natočil nové fantastické video. Během něj tento několikanásobný vítěz X Games objel celý svět a předvedl nám sjezdové lyžování snad na každém typu povrchu.

Od písku, přes štěrk, trávu, sopečný popel, vodu... dokonce se projel i po schodech Velké Čínské zdi. Jediný povrch, který v rozsáhlém součtu chyběl, byl sníh. A to měl přitom na sobě kompletní lyžařské oblečení.

Hlavním smyslem této reklamy je totiž poukázat na skutečnost, že když si lyžař může užívat lyžování i na jiném povrchu než je sníh, mohou řidiči úplně stejně těžit z pohonu všech kol Audi Quattro, který si většina z nás přeje hlavně při pohledu na první sněhové vločky. Audi zkrátka vzkazuje, že každé podmínky, ve kterých řídíte, jsou skvělé podmínky. Tedy pokud řídíte vůz s pohonem Quattro.

Je to sice zvláštní přirovnání, ale to nás příliš netrápí. Filmaři si totiž dali na tomto spotu skutečně záležet, takže nás čekají famózní záběry na extrémní sporty i na nádhernou krajinu. Pokud si tedy chcete alespoň na chvíli odpočinout, rozhodně vám doporučujeme se na spot podívat.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.