Audi spustila novou reklamní kampaň na vozy s pohonem všech kol Quattro, ve které však neuvidíte jediný automobil. Místo toho se však představý francouzský lyžař Candide Thovex, který se věnuje freeride lyžování na každém myslitelném povrchu. Tedy nejspíš s výjimkou sněhu.
Thovex je samozřejmě sponzorován automobilkou Audi, se kterou natočil nové fantastické video. Během něj tento několikanásobný vítěz X Games objel celý svět a předvedl nám sjezdové lyžování snad na každém typu povrchu.
Od písku, přes štěrk, trávu, sopečný popel, vodu... dokonce se projel i po schodech Velké Čínské zdi. Jediný povrch, který v rozsáhlém součtu chyběl, byl sníh. A to měl přitom na sobě kompletní lyžařské oblečení.
Hlavním smyslem této reklamy je totiž poukázat na skutečnost, že když si lyžař může užívat lyžování i na jiném povrchu než je sníh, mohou řidiči úplně stejně těžit z pohonu všech kol Audi Quattro, který si většina z nás přeje hlavně při pohledu na první sněhové vločky. Audi zkrátka vzkazuje, že každé podmínky, ve kterých řídíte, jsou skvělé podmínky. Tedy pokud řídíte vůz s pohonem Quattro.
Je to sice zvláštní přirovnání, ale to nás příliš netrápí. Filmaři si totiž dali na tomto spotu skutečně záležet, takže nás čekají famózní záběry na extrémní sporty i na nádhernou krajinu. Pokud si tedy chcete alespoň na chvíli odpočinout, rozhodně vám doporučujeme se na spot podívat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?