Společnost Hack Rod je sice v plenkách a teprve se snaží nastartovat svůj business, přesto už nám její zakladatelé slibují, že chtějí změnit tradiční přístup k výrobě automobilů. V současné době totiž pracují na technologii, díky které bude výroba a vývoj prototypů otázkou chvíle.
Zjednodušeně řečeno, společnost Hack Rod vám chce umožnit, abyste byli designéry svého vlastního automobilu. To má být možné díky speciální technologii, kdy se prototypy vyvíjí prostřednictvím speciálního software ve virtuální realitě, umělá inteligence za vás provede všechny složité výpočty a následně je možné vytisknout hotový automobil prostřednictvím 3D tiskárny.
Hack Rod prohlašuje, že je v současnosti jedinou společností, která na podobné technologii pracuje. Základem je design vytvořený ve virtuální realitě, systém umělé inteligence schopný technických výpočtů a nakonec i propracovaný "zásobovací systém budoucnosti", který bude schopen dodat součástky přesně podle vašich potřeb. Tedy takto alespoň autoři prezentovali svůj záměr během crowdfundingové kampaně MicroVentures.
Lidé v Hack Rod totiž věří, že současný automobilový průmysl zamrzl ve 20. století a nevyužívá technologie století nového. I proto tolik sází na svůj jedinečný software s umělou inteligencí, který provede všechny technické výpočty i analýzy jednotlivých součástek i celku.
V současné době se prezentuje společnost Hack Rok pouze jedním retro roadsterem "La Bandita", jehož karoserie vznikla ve virtuální realitě a jeho šasi bylo vytvořeno pomocí 3D skenu jiného automobilu. Pomocí dalších chytrých programů však bylo toto šasi ještě dodatečně zjednodušeno a odlehčeno, ovšem nikoliv na úkor jeho kvality, životnosti či bezpečnosti.
Pokud je tedy vaším dětským snem mít automobil podle vlastního návrhu, pak byste si crowdfundingovou kampaň společnosti Hack Rod jistě neměli nechat ujít.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?