Společnost Hack Rod je sice v plenkách a teprve se snaží nastartovat svůj business, přesto už nám její zakladatelé slibují, že chtějí změnit tradiční přístup k výrobě automobilů. V současné době totiž pracují na technologii, díky které bude výroba a vývoj prototypů otázkou chvíle.
Zjednodušeně řečeno, společnost Hack Rod vám chce umožnit, abyste byli designéry svého vlastního automobilu. To má být možné díky speciální technologii, kdy se prototypy vyvíjí prostřednictvím speciálního software ve virtuální realitě, umělá inteligence za vás provede všechny složité výpočty a následně je možné vytisknout hotový automobil prostřednictvím 3D tiskárny.
Hack Rod prohlašuje, že je v současnosti jedinou společností, která na podobné technologii pracuje. Základem je design vytvořený ve virtuální realitě, systém umělé inteligence schopný technických výpočtů a nakonec i propracovaný "zásobovací systém budoucnosti", který bude schopen dodat součástky přesně podle vašich potřeb. Tedy takto alespoň autoři prezentovali svůj záměr během crowdfundingové kampaně MicroVentures.
Lidé v Hack Rod totiž věří, že současný automobilový průmysl zamrzl ve 20. století a nevyužívá technologie století nového. I proto tolik sází na svůj jedinečný software s umělou inteligencí, který provede všechny technické výpočty i analýzy jednotlivých součástek i celku.
V současné době se prezentuje společnost Hack Rok pouze jedním retro roadsterem "La Bandita", jehož karoserie vznikla ve virtuální realitě a jeho šasi bylo vytvořeno pomocí 3D skenu jiného automobilu. Pomocí dalších chytrých programů však bylo toto šasi ještě dodatečně zjednodušeno a odlehčeno, ovšem nikoliv na úkor jeho kvality, životnosti či bezpečnosti.
Pokud je tedy vaším dětským snem mít automobil podle vlastního návrhu, pak byste si crowdfundingovou kampaň společnosti Hack Rod jistě neměli nechat ujít.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?