Minulý rok obletělo svět video, na kterém se patnáctiletý Rashed Belhasa chlubí svým novým Ferrari F12 Berlinetta polepeném jedinečnou folií s designem "Supreme/Louis Vuitton". Rashed sice ještě pár let nebude moci za volant usednout, nicméně díky jeho soukromému řidiči se zdálo, že mu to příliš nevadí a z vozu má skutečnou radost. Teď se však dvanáctiválcový plnokrevník objevil v bazaru.
Dnes šestnáctiletý Rashed Belhasa už se na YouTube pohybuje delší dobu a jeho účet s názvem Money Kicks má již více než 1,2 milionu odběratelů. A vlastně se ani nelze příliš divit, neboť tenhle kluk žije poměrně snovým životem. Velký podíl na tom má zejména jeho otec Ahmeda Saif Belhasa, který vlastní stavební impérium v Dubaji, jehož hodnota se odhaduje na několik miliard.
Rashed si tak užívá vcelku bezstarostného dětství plného luxusu a v posledních letech i rychlých vozů. K řízení svého Ferrari sice musel mít řidiče, nicméně moc bychom za to nedali, že s jeho kapesným jistě nebyl problém pronajmout si okruh a vyzkoušet si sílu vozu naplno. Teď je ale Ferrari vystavené v autosalonu Deals on Wheels, na jeho tachometru svítí 9419 kilometrů a prodejci si za něj žádá cca 3,9 milionu korun.
Ani teď však Rashed nebude dojíždět do školy autobusem, neboť krátce po prodeji Lamborghini si nadělil Rolls-Royce Wraith. Ten si údajně koupil sám, krátce po prodeji Ferrari. A důvod k výměně Ferrari za Rolls-Royce? Sny a místo v interiéru.
Během videa, na kterém Rashed představuje svůj nový vůz, totiž několikrát důrazně zopakuje, že Rolls-Royce Wraith byl dlouhou dobu jeho snovým autem. Sice tím prý trochu naštval svého otce, který má stejný model a nepřál si aby ho měl někdo další v okolí, nicméně ani to Rasheda nemohlo zastavit.
Druhým důvodem je pak vnitřní prostor. Jak Rashed připomíná, stále ještě nemůže řídit, takže i nadále využívá svého soukromého řidiče. Díky zadním sedačkám v Rollsu však nyní může jezdit do školy nebo ze školy i se svými přáteli, což ve Ferrari zkrátka nebylo možné. Navíc má v Rollu mnohem více místa na své věci, což zahrnuje několik tašek s oblečením nebo teniskami.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?