Minulý rok obletělo svět video, na kterém se patnáctiletý Rashed Belhasa chlubí svým novým Ferrari F12 Berlinetta polepeném jedinečnou folií s designem "Supreme/Louis Vuitton". Rashed sice ještě pár let nebude moci za volant usednout, nicméně díky jeho soukromému řidiči se zdálo, že mu to příliš nevadí a z vozu má skutečnou radost. Teď se však dvanáctiválcový plnokrevník objevil v bazaru.
Dnes šestnáctiletý Rashed Belhasa už se na YouTube pohybuje delší dobu a jeho účet s názvem Money Kicks má již více než 1,2 milionu odběratelů. A vlastně se ani nelze příliš divit, neboť tenhle kluk žije poměrně snovým životem. Velký podíl na tom má zejména jeho otec Ahmeda Saif Belhasa, který vlastní stavební impérium v Dubaji, jehož hodnota se odhaduje na několik miliard.
Rashed si tak užívá vcelku bezstarostného dětství plného luxusu a v posledních letech i rychlých vozů. K řízení svého Ferrari sice musel mít řidiče, nicméně moc bychom za to nedali, že s jeho kapesným jistě nebyl problém pronajmout si okruh a vyzkoušet si sílu vozu naplno. Teď je ale Ferrari vystavené v autosalonu Deals on Wheels, na jeho tachometru svítí 9419 kilometrů a prodejci si za něj žádá cca 3,9 milionu korun.
Ani teď však Rashed nebude dojíždět do školy autobusem, neboť krátce po prodeji Lamborghini si nadělil Rolls-Royce Wraith. Ten si údajně koupil sám, krátce po prodeji Ferrari. A důvod k výměně Ferrari za Rolls-Royce? Sny a místo v interiéru.
Během videa, na kterém Rashed představuje svůj nový vůz, totiž několikrát důrazně zopakuje, že Rolls-Royce Wraith byl dlouhou dobu jeho snovým autem. Sice tím prý trochu naštval svého otce, který má stejný model a nepřál si aby ho měl někdo další v okolí, nicméně ani to Rasheda nemohlo zastavit.
Druhým důvodem je pak vnitřní prostor. Jak Rashed připomíná, stále ještě nemůže řídit, takže i nadále využívá svého soukromého řidiče. Díky zadním sedačkám v Rollsu však nyní může jezdit do školy nebo ze školy i se svými přáteli, což ve Ferrari zkrátka nebylo možné. Navíc má v Rollu mnohem více místa na své věci, což zahrnuje několik tašek s oblečením nebo teniskami.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.