Už zítra se na obrazovkách objeví sedmá epizoda Grand tour, ve které veselá trojice předvede další neskutečné šílenosti, které by jinde ve světě neprošli. Bude se tankovat za jízdy, vybuchne Škoda Octavia, vzduchem se proletí legendární závodní Lancia a chybět nebude ani souboj celebrit.
Nová epizoda se bude věnovat zejména výzkumu, podle kterého ztratí každý řidič cca 36 dnů svého života jen tím, že doplňuje palivo na čerpacích stanicích. Hammond a May se proto rozhodnou vytvořit systém, prostřednictvím kterého by bylo možné doplňovat palivo za jízdy.
Během epizody tak uvidíme několik více či méně zvláštních řešení, která nejspíš dopadnou katastrofálně. Ostatně jak už jsme viděli v jedné z minulých epizod, červená Škoda Octavia to dokonce odskáče explozí. Kromě toho však budou na auto skákat kaskadéři s kanystrem na zádech a Hammond se pokusí najet k pojízdné benzínce ve stylu Knight Ridera.
Mezi tím také vyrazí Hammond na okruh Eboladrome v novém Lamborghini Huracan Performante a Clarkson se vrátí v čase, aby porovnal slavnou závodní Lancii Rally 037 s neméně slavnou Audi Quattro.
V souboji "Celebrity Face Off" se pak objeví dvojice mlátiček. Za volantem Jaguaru F-Type usedne nejdříve boxer Anthony Joshua a poté hvězda wrestlingu Bill Goldberg. Jejich souboj v ringu by byl možná zajímavější, nicméně i na závodní trati bude nejspíš na co koukat, neboť Jaguar jednomu z pánů slušně vyletí do trávy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.