Úspěšný Hollywoodský herec a zpěvák Jamie Foxx se na sociálních sítích pochlubil svým novým vozem, kterým se stalo vskutku výstřední SUV Rezvani Tank. Jedno z nejextrémnějších SUV posledních let je absolutně nepřehlédnutelné, nicméně díky svým kolosálním rozměrům s ním zřejmě život nebude nejsnazší.
Extrémní SUV Rezvani Tank bylo představeno teprve v říjnu minulého roku, nicméně už teď je možná ho potkat v ulicích Los Angeles, neboť jeden z prvních kusů si objednal známý Hollywoodský herec a zpěvák Jamie Foxx, který fotkami se svým novým strojem zaplavuje svůj Instagramový profil.
Jak je z fotek patrné, Rezvani nadělilo svému Tanku skutečně jedinečný design, který se v davu neztratí. Díky svým velkým terénním pneumatikám, vysoké světlé (i celkové) výšce a malým oknům připomíná spíše armádní vozidlo určené do náročného terénu, nicméně díky 6.4 litrovému motoru V8 a výkonu 500 koní dokáže zazářit i na silnicích.
@rezvanimotors ??????#tank #lovemachine #oneofone #backonmyfunnyshit #beatshazam
When u wanna roll over the bullshit! supah crunch deez niccahz in dis #tank #backonmyfunnyshit #standupcomedy
Navzdory drsnému zevnějšku pak Tank ukrývá moderně pojatý a nejspíš i vcelku komfortní interiér. Foxx, který je jinak vlastníkem i několika supersportů včetně Bugatti Veyron či McLarenu 570S, si tak nejspíš nemá nač stěžovat. V Tenku od Rezvani mu navíc nehrozí téměř žádné nebezpečí, neboť automobilka nabízí v příplatkové výbavě i noční vidění nebo balistickou ochranu.
Navzdory skutečnosti, že Jamie Foxx se u vozidla prezentuje jako jeho hrdý majitel, však stále není úplně jasné, zda mu Tank říká pane. Je totiž docela možné, že automobilka mu vůz pouze zapůjčila, aby ji udělal reklamu před cca 4.4 miliony svých instagramových fanoušků.
Podobnou taktiku totiž automobilka zvolila už před lety, kdy se s jejím sportovním modelem Beast chlubil na sociálních sítích zpěvák Chris Brown.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?