Toyota GT 86 je propadákem roku. Může za to tahle šílená reklama?

-jzy / AutoRoad.cz, 13. ledna 2018, 19:56 Google+

Reklama je jedním z nástrojů, který má za úkol podporovat prodej výrobku. Tedy alespoň tak to obvykle vidí odborníci na marketing. Jenže co když to u téhle reklamy u Toyoty tak trochu přepískli a namísto zvyšování odbytu stojí právě ona za neúspěchem GT 86?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota GT86

Toyota GT86 | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Toyota GT 86 patří společně se sesterským Subaru BRZ nepochybně k nejzábavnějším a nejdostupnějším zadokolkám na trhu. Navzdory nepopíratelným kvalitám a stovkám pochvalným recenzím to ale nemá poslední léta vůbec jednoduché. Vloni Toyota na českém trhu navzdory faceliftu prodala pouhé dva exempláře. Nedaří se ani v celé Evropě, kde za poslední čtyři roky klesl počet prodaných „hachi-roku“ z více než 2,5 tisíc na polovinu. A jen něco přes 7 tisíc kusů si odvezli zákazníci v USA, což je kontextu velikosti tamějšího trhu hodně smutné číslo.

Jenže právě za velkou louží se GT86 propagovalo vskutku svérázným způsobem. V téhle televizní reklamě jde totiž o zachycení slavného momentu překvapení, když si dovezete nové auto a s veškerou pompou jej poprvé hrdě ukážete svojí drahé polovičce. Čekáte dojemné tóny a emocemi nabité situace zakončené láskyplnými objetími? No, podívejte se sami, říká se, že i negativní reklama je reklama.

A jak to máte vy? Dokázala by vás podobně šílená propagace odradit od koupě vaší vysněné hračky?

Vytisknout

Diskuze: Toyota GT 86 je propadákem roku. Může za to tahle šílená reklama?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Chevrolet Styleline Deluxe Convertible

Stylový kabriolet ze sbírek Steva McQueena míří do aukce, bylo to jeho poslední…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud