Mladoboleslavská automobilka myslí snad na všechny, včetně těch nejmenších. V rámci své poslední reklamní kampaně totiž vytvořila zcela jedinečný kartonový Karoq, ve kterém se každé dítě bezpečně vyřádí, zatímco jeho rodiče budou mít dostatek času na výběr nového automobilu značky Škoda.
Kartonová Škoda Karoq však není žádnou obyčejnou "hračkou", jak by se mohli na první pohled zdát. Za jejím vytvořením stojí umělec Liam Hopkins z anglického designového studia Lazerian, který při výrobě "Karoqu Lazerian" strávil cca 600 hodin.
Během této doby přenesl designér všechny tvary skutečného vozu do kartonové podoby a to s milimetrovou přesností. Výsledkem je kartonový model, který má prakticky stejné rozměry, jako jeho předloha: 4.4 metru na délku a 1.6 metru na výšku. Děti však bude spíše než zevnějšek zajímat interiér.
Ten byl totiž sestaven za základě výzkumu, kterého se účastnilo více než 1000 dětí ve věku do 11 let. Mezi jejich nejčastější přání stran ideálního vozu patřilo: možnost poslouchat hudbu dle vlastního výběru (42.5 %), přítomnost tabletu pro hraní her a používání různých programů (67.6 %) a zabudovaný projektor k promítání filmů (35.4 %).
Uvnitř vozu se tak místo infotainment systému Clumbus objevil tablet, prostřednictvím kterého mohou děti hrát hry nebo přehrávat hudbu, která je přehrávána prostřednictvím přenosného reproduktoru Canton. Místo ambientního LED osvětlení pak dětem k tanci posvítí barevná disko-koule.
To ale stále není všechno, zatímco přední část vozu se skutečně podobá Karoqu, v zadní naleznou děti skluzavku a 1500 míčků, což je přesně stejný počet, jaký se vejde do 1810 litrů velkého zavazadlového prostoru skutečného vozu. Nechybí však ani WiFi hotspot, filmový projektor nebo krabice s hračkami.
Zvědavé děti se zálibou ve schovávání se pak budou nadšeny z malých otvorů ve světlech, které simulují parkovací senzory a skrze které mohou skrytě a nenápadně pozorovat okolí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.