Mercedes-AMG G63 6x6 je bezesporu jedno z nejimpozantnějších terénních monster posledních let, jehož schopnosti mimo zpevněné cesty patří k tomu nejlepšímu na trhu. Ani tento vůz však není nezastavitelný, jak dokázal jeho majitel, který s ním uvízl tak nešťastně, že ho ani rolba nedokázala vytáhnout.
Jen těžko si lze představit terén, který by dokázal zastavit Mercedes s pohonem 6x6, 37 palcovými pneumatikami, portálovými nápravami, světlou výškou téměř půl metru, pěti uzávěrkami diferenciálu a centrálním rozvodem vzduchu, který dokáže nahustit pneumatiky z 0.5 baru na 1.8 baru během pouhých 20 sekund.
Přesto se na Instagramu objevilo video, které zachycuje bezmocný Mercedes obklopený sněhem do výšky jeho obřích pneumatik. Jak se vůz, jehož vlastníkem je zřejmě majitel instagramového účtu Gregb.23, do závěje dostal ntušíme, nicméně podle předchozích příspěvků se zdá, že majitel vozu jednoduše zkoušel, kolik toho jeho vůz vydrží a prodíral se různými závějemi.
Panzer down! & this happened... not even the #SnowCat... #Cortina
Další video pak ukazuje příjezd rolby Snowcat, která měla Mercedes vyprostit. Řidič rolby nejdříve odhrnul sníh za vozem, poté připojil tažné lano a několikrát se pokusil vůz vytáhnout - zcela bezúspěšně. Mercedes sice měl tendenci se pohnout, ovšem po chvíli už začala hrabat i rolba.
Z videa se tak zdá, že majitel bude muset čekat až na jarní tání, ovšem při dalším pohledu na instagram je vidět fotka již vyproštěného vozu s textem "Back out in the wild". Zda se majitel poučil netušíme, nicméně jedno je jisté: vyprostit uvězněné monstrum jistě nebylo snadné a pár lidí se jistě zapotilo.
Back out in the wild! The #GreenPanzer learning how to work around the snow in #Cortina ??
Jeden z nejvýraznějších off-roadů světa, se kterým se zámožní šejkové prohání pouštními dunami, tak nakonec zastavil obyčejný sníh v italské oblasti Cortina.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?