Když se řekne policejní honička s Lamborghini, většina z nás si nejspíše představí několikahodinové nahánění zběsilého exotického vozu, který pronásleduje polovina místního policejního sboru včetně helikoptéry. V zemi "vycházejícího slunce" si však se zastavením více než šestsetikoňové bestie poradí i policista na bicyklu s košíkem na řidítkách.
Celá tahle komická situace začala ve chvíli, kdy zřejmě nepozorný řidič oranžového Lamborghini Huracán prosvištěl křižovatkou na červenou, čehož byl svědkem policista vybavený pouze bicyklem. Navzdory jasné výkonové převaze ze strany Lamborghini se však nevzdal a vydal se ho pronásledovat.
Upřímně řečeno netušíme, jak dlouhá honička to byla, nicméně už za chvíli stál policista na kole vedle Lamborghini a ukazoval řidiči, kde má vůz odstavit a počkat. Řidič dbající zákonů tak učinil a po pár metrech vůz skutečně odstavil.
Na dalších záběrech pak můžeme vidět, jak je Japonskou daleko před námi, co se respektu a úcty týče. Už jen to, že se řidič nepokusil ujet je překvapivé, nicméně ještě překvapivější moment nastává, když si policista klekne, aby mohl s řidičem komunikovat z očí do očí. Zkrátka jednoduchý příklad slušnosti a respektu.
Nevíme, jak vysoké pokuty za jízdu na červenou v Japonsku hrozí, nicméně ze záznamu je jasné, že policista cosi vypisuje.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?