Po silnicích se prohání různé druhy a typy tahačů, od těch s krátkou trambusovou kabinou, přes několikametrové komfortní koráby až po ty elektrické (alespoň v testovacím režimu). Podobnou věc, jako je ta na fotografiích, jsme však doteď vídali pouze v televizi nebo na monitorech.
Nevíme kdo je vlastníkem tohoto kolosu ani proč něco podobného postavil, nicméně své dílo zkázy dotáhl do nejmenšího detailu. Kapota klasického kapotovaného tahače s čumákem je lemována zuby, za které by se nemusela stydět ani kdejaká pila. Chybět nemohou ani různě poházené řetězy, přídavné přívody vzduchu na kapotě, komíny jak od uhelné elektrárny, retro světlomety a vpředu masivní rám.
Celé monstrum je doladěno matně černou barvou, která celý post-apokalyptický vzhled dokonale dotváří. Na nárazníku je navíc umístěna řada registračních značek, které vypadají jako trofeje po jeho obětech. Uprostřed masky chladiče se pak houpe logo "Punishera", které je v tomto případě trochu zavádějící. Spíš než jeho nám totiž tenhle truck připomíná Mad Maxe.
Jediným nepatřičným detailem je tak bílý návěs s logem Amazon Prime. Nevíme, zda se jedná o neotřelou formu propagace nového filmu či seriálu, nicméně kdybychom podobné monstrum potkali na silnici, vystoupíme z auta, zakousneme se do stromu a děláme suchou větev.
Lidé z Redditu však byli odvážnější a děsivé monstrum už na silnicích několikrát vyfotili. Nejedná se totiž o žádnou statickou reklamu, ale o klasický tahač, který se může svobodně a hlavně legálně pohybovat po silnicích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.