Když na některé ze sociálních sítí vidíte nabourané auto, často se pod ním objeví komentář, poukazující na praktiky některých českých autobazarů, které i těžce havarované auto opraví a později prodávají s garancí původu a po prvním majiteli. Případ z Ruska je nicméně i v tomto kontextu zcela ojedinělý.
Vínová Octavia TSI byla vyrobena v roce 2013 a jak tomu tak v Rusku občas bývá, její nepozorný majitel s ní z boku naboural do kamionu.
A podle rozsahu škod ta nehoda neproběhla zrovna v malé rychlosti. Jeden by si při pohledu na auto řekl cosi o tom, že je to „totálka" a auto muselo jednoznačně skončit ve šrotu.
Jak ale ukazuje následující fotogalerie, několik šikovných ruských rukou se postaralo o to, aby se auto s těžce poškozenou strukturou karosérie opět postavilo na všechny čtyři a dokonce dělalo dojem téměř zánovního stroje.
A stačilo k tomu jen svařit ho z více bouraných Octavií…
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?