Na policejním oddělení státu Minnesota zažili něco, co žádný z policistů nepamatuje. V obálce adresované veliteli policejní stanice se nacházelo 1000 dolarů a dopis, ve kterém se odesilatel přiznává k drobné nehodě z 80. let od které odjel a prosí za odpuštění.
O případu infomoval web Jalopnik, kterému se dostali do rukou i lokální noviny Pioneer Press, ve kterých se k případu, který se udál před měsícem, vyjádřil i Bill Messerich, velitel policejní stanice South St. Paul ve státě Minnesota.
Po otevření na něj z obálky vypadlo deset stodolarových bankovek a dopis, ve kterém se jeho autor přiznává k drobné dopravní nehodě, která se odehrála v roce 1985 nebo 1986. Podle všeho autor dopisu "ťukl" do zaparkovaného vozu a odjel, aniž by zanechal jakékoliv informace.
Poškození na jeho voze prý bylo minimální, ovšem jak dopadl vůz, do kterého lehce narazil, nevěděl. Svědomí ho však zřejmě přimělo k nápravě a tak v dopise policisty požádal, aby vypátrali majitele poškozeného vozidla a finance mu předali.
Pokud by se ale majitele vozidla najít nepovedlo, mají policisté finance použít na policejní charitu. V závěru dopisu se pak autor omlouval za všechny způsobené potíže a prosil o odpuštění.
Úsměvné je, že dopis byl oznámkován a odeslán 3. listopadu tohoto roku, tedy více než 30 let po nehodě, o které se autor zmiňuje. Policejní záznamy však nesahají tak hluboko do minulosti, takže vypátrat informace o nehodě je doslova nemožné. Peníze tak skutečně poputují na policejní charitu, ovšem poněkud jinak, než asi autor doufal.
Finance totiž nepoputují k dětem ani jinak potřebným, ale budou využity na nákup vybavení a technologií pro místní policejní, jak web Jalopnik uvádí. Je to poněkud mrzuté, nicméně právě prý v pořádku. Autor totiž bohužel blíže neuvedl, na jakou konkrétní charitu mají být peníze využity. Radnice proto rozhodla, že příspěvek půjde na podporu vybavení policie.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?