Závodní speciál VW Golf GTI TCR navštívil plastického chirurga, od kterého dostal podobné úpravy, kterými se mohou chlubit jeho silniční varianty. Kromě vzhledu se však nic dalšího neupravovalo, takže pod nasupenou maskou nalezneme stejnou techniku.
Německá automobilka se svým upraveným modelem pochlubila na akci Essen Motor Show 2017 (Německo), kde bude modifikovaný vůz k vidění až do 10. prosince. Hlavní úpravy byly směřovány na funkční design, takže nyní by měl vůz nabízet vyšší přítlak, lepší chlazení a menší odpor.
Mechanicky se však stále jedná o stejný Volkswagen Golf GTI TCR, jaký jsme mohli sledovat v minulé sezóně. Pod karoserií, rozšířené oproti standardním modelům o 40 cm, nalezneme platformu MQB a 2.0 litrový přeplňovaný motor, který se nachází i v modelu Golf R.
Pohonná jednotka generuje 350 koňských sil a 420 Nm točivého momentu. Závodní speciál tak akceleruje z 0 na 100 km/h v čase 5.2 sekundy.
Pokud byste se s tímto speciálem chtěli pochlubit na závodech, budete na jeho pořízení potřebovat 90.000 euro, tedy cca 2,3 milionu korun. Jeho cenu ale obhajují výsledky, kterých v minulých letech dosáhl. V minulém roce vyhrál vytrvalostní závody VLN ve své kategorii na Nurburgringu a skvělých výsledků dosáhl i na závodech TCR International Series.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?