Závodní speciál VW Golf GTI TCR navštívil plastického chirurga, od kterého dostal podobné úpravy, kterými se mohou chlubit jeho silniční varianty. Kromě vzhledu se však nic dalšího neupravovalo, takže pod nasupenou maskou nalezneme stejnou techniku.
Německá automobilka se svým upraveným modelem pochlubila na akci Essen Motor Show 2017 (Německo), kde bude modifikovaný vůz k vidění až do 10. prosince. Hlavní úpravy byly směřovány na funkční design, takže nyní by měl vůz nabízet vyšší přítlak, lepší chlazení a menší odpor.
Mechanicky se však stále jedná o stejný Volkswagen Golf GTI TCR, jaký jsme mohli sledovat v minulé sezóně. Pod karoserií, rozšířené oproti standardním modelům o 40 cm, nalezneme platformu MQB a 2.0 litrový přeplňovaný motor, který se nachází i v modelu Golf R.
Pohonná jednotka generuje 350 koňských sil a 420 Nm točivého momentu. Závodní speciál tak akceleruje z 0 na 100 km/h v čase 5.2 sekundy.
Pokud byste se s tímto speciálem chtěli pochlubit na závodech, budete na jeho pořízení potřebovat 90.000 euro, tedy cca 2,3 milionu korun. Jeho cenu ale obhajují výsledky, kterých v minulých letech dosáhl. V minulém roce vyhrál vytrvalostní závody VLN ve své kategorii na Nurburgringu a skvělých výsledků dosáhl i na závodech TCR International Series.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.