Pravděpodobně všichni už známe Kena Blocka a sérii jeho bláznivých videí označovaných jako Gymkhana. V nich se rally závodník prohání po různých tratích v různých automobilech s se stovkami koní a hodnotou v milionech, aby nás pobavil něčím, o čem si většina z nás může nechat jen zdát.
Jsou mezi námi však i tací, kteří o driftování, skocích a gumování koleček na asfaltu nechtějí jen snít, ale své sny si plní. Jedním z těch známějších je Etienne Guerra, který už před šesti lety vypustil do světa video, na kterém řádí se svou starou Fiestou.
Šest let už je ale poměrně dlouhá doba, takže se Etienne rozhodl připomenout nám jak své o něco lepší jízdní dovednosti, tak skutečnost, že se můžete bavit i v autě s výkonem sotva 60 koní a hodnotou chytrého telefonu prémiové značky.
Je evidentní, že Fiesta z roku 1994 dostala pár vylepšení a také upravený vzhled, takže její jízda v průmyslovém areálu skutečně připomíná Kena Blocka. Stejně tak se posunula i kvalita a zpracování videa, které nabízí jak detailní záběry z těsných průjezdů, tak záběry z ptačí perspektivy.
Na závěr pak nechybí ani bezpečnostní poučka "Hoon responsibly", kterou bychom chtěli apelovat na všechny, kteří se pokouší podobné kousky napodobovat. Když už se k tomu odhodláte, najděte si k tomu bezpečný plácek (a pak to klidně natočte, nahrajte a pošlete nám odkaz na e-mail).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.