Pokud vás policie chytí při páchání nějaké té nepravosti, je většinou lepší jít s pravou ven a netahat nesmyslně policisty za nos, neboť dříve nebo později pravda stejně vyjde najevo. Tímto pravidlem se však rozhodně neřídila čtveřice rádoby chytráků, která si v americkém státě Utah přivlastnila čtveřici zcela nových elektromobilů Tesla.
Je velkou pošetilostí myslet si, že automobil prošpikovaný elektronikou od podlahy až po strop bude snadné ukrást a užívat si s ním dlouhé bezstarostné jízdy. O tom se ostatně přesvědčila čtveřice ve složení William Weist, Shane Smith, Zachary Hallman a Earlene Parker, která si několik elektromobilů sice přivlastnila, ovšem pouze na pár hodin.
Celý případ, o kterém informoval web KSL.com, přitom začal poměrně nenápadně: silniční kontrolou. Příslušník dálniční policie totiž v jednu ráno zastavil na dálnici Teslu, u které si nebyl tak docela jist, že jí řídí její právoplatný majitel. Proč? Inu málokdy se stane, abyste viděl podobně drahý vůz v rukou čtyřiadvacetiletého mladíka na silnicích v tuto hodinu.
Když potom policista přistoupil k vozu a začal se mladíka vyptávat, nalezl u něj ještě další balík různých klíčů. Mladík se mu poté svěřil, že prý jel vůz vrátit do dealerství. Že by výčitky svědomí? Těžko říct, mladík totiž odmítal dále spolupracovat bez svého advokáta. Jedinou věcí kterou Shane Smith policistovi řekl bylo, že klíč od Tesly a klíče k dalším třem dostal od zcela neznámého chlapíka.
Další z dopadených zlodějů byl William Weist, k jehož dopadení také pomohla zajímavá shoda náhod. Když totiž policisté vyšetřovali vyloupení showroomu Tesly, všimli si jak kolem nich Weist v kradené Tesle projíždí a vydali se ho tedy sledovat. Celou honičku však poměrně záhy ukončila sama Tesla, které se vybily baterie. Když se poté Weista ptali na jeho totožnost, představil se jim jako "Carlos Romero". Následně ho však zradila kreditní karta v kapse a otisky prstů na místě činu.
Poslední dva zlodějíčky a jejich vozy pak policie našla další den ráno. Když se jich ptala na to, kde vozy vzali, oba shodně odpověděli, že jim klíče dal záhadný chlapík jménem Tesla. Policie tak stojí před vyšetřováním zajímavého případu, neboť vykradené dealerství nebylo nijak výrazně poškozeno a policii se ještě nepovedlo najít spojitost ani mezi čtyřmi pachateli.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.