Porota „Women’s World Car of the Year“ složená z 25 motoristických novinářek z 20 různých zemí volí každoročně světové auto roku pro ženy. Letos byl oceněn Peugeot 3008, který zvítězil v kategorii SUV.
V letošním roce se ankety zúčastnilo 420 kandidátů rozdělených do 6 kategorií: SUV, rodinné, ekonomické, ekologické, sportovní a luxusní vozy. Pro Peugeot 3008 je tento titul 35. oceněním od uvedení na trh.
Sandy Myhre, prezidentka poroty Women’s World Car of the Year, prohlásila: „Toto ocenění je výsledkem hlasování 25 motoristických novinářek z celého světa. Peugeot 3008 získal srdce členek poroty svým i-Cockpitem, který byl označen za elegantní a působivý, dále také přesvědčil hlasující svým designem exteriéru a interiéru, jízdními vlastnostmi a zážitky z jízdy.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.