McLaren P1 je skutečně fantastickým sportovním vozem, ovšem kambodžský majitele tohoto konkrétního kousku si jeho jízdních vlastností jen tak neužije. Ještě předtím, než mu byl vůz doručen, se totiž stal obětí dopravní nehody, díky které se na silnice v nejbližších měsících nepodívá.
Celá nehoda, která ve výsledku McLaren odepsala, se stala během přepravy vozu na nákladním voze. Vůz byl sice pečlivě ukotven a zakryt, ovšem řidič náklaďáku narazil do protijedoucího náklaďáku, přičemž náraz byl natolik silný, že to odskákal i exkluzivní britský sporťák v nákladovém prostoru.
Webu CarScoops se povedlo najít vyjádření i policejního velitele obvodu Botum Sakor, kde se nehoda odehrála. Podle jeho slov je příčina nehody, během níž se zranilo pět lidí, stále neznámá a v současné době probíhá vyšetřování. Zajímavé však je, že k poškozenému McLarenu se ještě nikdo nepřihlásil.
Jak je vidět z několika videí, která pořídili svědci, vůz utrpěl značná poškození hlavně v levé přední části. Je tedy pravděpodobné, že jakmile se majitel vozu najde, okamžitě pošle svůj vůz zpět na velký servis.
V jeho zájmu však nezbývá než doufat, že vůz byl kvalitně pojištěn.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?