Škoda Kodiaq už se několik měsíců prodává na řadě světových trhů, takže když se na slavném německém okruhu Nürburgring objevil neznámý model, pravděpodobně můžeme od Škodovky očekávat nějaké to překvapení. Otázkou však je, co by to mohlo být?
V současné době máme informace pouze z videa, takže můžeme jen hádat, ovšem jednou z nejpravděpodobnějších variant by mohl být příchod ostré varianty Škody Kodiaq vRS, o které se již delší dobu spekuluje.
Zcela základní výbava v podobě halogenových světlometů a černých nárazníků by pak mohla sloužit právě ke zmatení zvědavců nebo náhodných pozorovatelů, jako byl právě autor tohoto videa. A nebo se skutečně díváme jen na zcela obyčejný základní model, těžko soudit.
Každopádně pokud by skutečně šlo o ostrou variantu vRS, pak bychom se mohli dočkat řady výrazných změn, včetně výrazného a agresivního body-kitu, vyztužení karoserie, posílení brzd a pod kapotou by se zřejmě objevil silnější 2.0 litrový diesel, který by mohl pocházet například z modelu VW Tiguan.
Další možnou variantou je pak testování vozu s hybridním pohonným systémem, ovšem to jsou možná ještě větší spekulace, než v případě modelu vRS. Nezbývá tedy než počkat, s čím přijde sama automobilka.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?