Škoda Kodiaq už se několik měsíců prodává na řadě světových trhů, takže když se na slavném německém okruhu Nürburgring objevil neznámý model, pravděpodobně můžeme od Škodovky očekávat nějaké to překvapení. Otázkou však je, co by to mohlo být?
V současné době máme informace pouze z videa, takže můžeme jen hádat, ovšem jednou z nejpravděpodobnějších variant by mohl být příchod ostré varianty Škody Kodiaq vRS, o které se již delší dobu spekuluje.
Zcela základní výbava v podobě halogenových světlometů a černých nárazníků by pak mohla sloužit právě ke zmatení zvědavců nebo náhodných pozorovatelů, jako byl právě autor tohoto videa. A nebo se skutečně díváme jen na zcela obyčejný základní model, těžko soudit.
Každopádně pokud by skutečně šlo o ostrou variantu vRS, pak bychom se mohli dočkat řady výrazných změn, včetně výrazného a agresivního body-kitu, vyztužení karoserie, posílení brzd a pod kapotou by se zřejmě objevil silnější 2.0 litrový diesel, který by mohl pocházet například z modelu VW Tiguan.
Další možnou variantou je pak testování vozu s hybridním pohonným systémem, ovšem to jsou možná ještě větší spekulace, než v případě modelu vRS. Nezbývá tedy než počkat, s čím přijde sama automobilka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.