Pokud jste sledovali první sérii Grand Tour, pak si jistě vzpomenete na speciální talk show "Celebrity Brain Crash", které se však žádná celebrita nedožila. Každá totiž cestou do studiu utrpěla prazvláštní ale vždy smrtící nehodu.
S příchodem nové série však přišla pozitivní zpráva, podle které celý koncept "Celebrity Brain Crash" zmizí. Amazon si však chce ve svém pořadu udržet spojení se světem známých osobností, proto nás čeká zcela nová forma jejich "účasti".
Opět se ale jedná o poměrně šílený koncept, za kterým údajně stojí sám Jeremy Clarkson. Ten totiž rozpůlil postarší Alfu Romeo 156 a překřtil ji na "Halfa Romeo". S touto polovinou vozu by se pak celebrity měly snažit ujet kolo, nebo alespoň pár desítek metrů. Jak se však zdá z prvních záběrů, rozhodně to nebude snadné.
Upřímně řečeno, tento koncept rozhodně vítáme. Zabíjení celebrit bylo vtipné možná tak v prvních třech dílech, ovšem poté už se zvrtlo v něco patetického, trapného a zcela zbytečného.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?