Pokud jste sledovali první sérii Grand Tour, pak si jistě vzpomenete na speciální talk show "Celebrity Brain Crash", které se však žádná celebrita nedožila. Každá totiž cestou do studiu utrpěla prazvláštní ale vždy smrtící nehodu.
S příchodem nové série však přišla pozitivní zpráva, podle které celý koncept "Celebrity Brain Crash" zmizí. Amazon si však chce ve svém pořadu udržet spojení se světem známých osobností, proto nás čeká zcela nová forma jejich "účasti".
Opět se ale jedná o poměrně šílený koncept, za kterým údajně stojí sám Jeremy Clarkson. Ten totiž rozpůlil postarší Alfu Romeo 156 a překřtil ji na "Halfa Romeo". S touto polovinou vozu by se pak celebrity měly snažit ujet kolo, nebo alespoň pár desítek metrů. Jak se však zdá z prvních záběrů, rozhodně to nebude snadné.
Upřímně řečeno, tento koncept rozhodně vítáme. Zabíjení celebrit bylo vtipné možná tak v prvních třech dílech, ovšem poté už se zvrtlo v něco patetického, trapného a zcela zbytečného.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.