Některé prestižní automobilky už lakování růžovou barvou dávno zavrhly, ovšem Rolls-Royce stále patří k těm, jejichž prioritou je spokojenost zákazníka. Máte-li tedy dost peněz, pak vám Rolls vyrobí cokoliv, klidně i bílo-růžový Wraith.
A přesně takový vůz má momentálně v nabídce oficiální zastoupení automobilky v Abu Dhabi - zcela nepřekvapivě. Poněkud výstřední barevná kombinace bílé barvy "Arctic White" se světle růžovou "Blushing Pink" se ale nelimitovala pouze na karoserii, ale přenesla se i do interiéru.
Netradiční barevná kombinace se objevuje takřka všude, od palubní desky, přes výplň dveří, volant, koberečky až po kožené sedačky. Jen stropnice imitující zářící oblohu zůstala růžová. Poněkud zvláštní, ovšem proti gustu.
Vlastně se jen divíme, že této barevné kombinace unikly disky kol nebo ikonická soška Spirit of Ecstasy. Otázkou ovšem je, jak asi dopadl motorový prostor. Je samozřejmé, že majitelka tohoto vozu ho zřejmě nikdy neotevře, ale odhodlání lidí z Rolls-Royce dotahovat věci do detailu je pověstné.
Jakkoliv vypadá vůz výstředně, netradičně a zvláštně, o jeho osud nemáme žádné obavy. Pokud odhlédneme od toho, že už se na jeho cenu informují lidé na Instagramu i Facebooku, Abu Dhabi je zemí, kde snaha vyniknout z davu stále sílí. Navíc už zde pár podobných růžových monster jezdí, takže tenhle Wraith si svého nového majitele či spíše majitelku jistě brzy najde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?