Některé prestižní automobilky už lakování růžovou barvou dávno zavrhly, ovšem Rolls-Royce stále patří k těm, jejichž prioritou je spokojenost zákazníka. Máte-li tedy dost peněz, pak vám Rolls vyrobí cokoliv, klidně i bílo-růžový Wraith.
A přesně takový vůz má momentálně v nabídce oficiální zastoupení automobilky v Abu Dhabi - zcela nepřekvapivě. Poněkud výstřední barevná kombinace bílé barvy "Arctic White" se světle růžovou "Blushing Pink" se ale nelimitovala pouze na karoserii, ale přenesla se i do interiéru.
Netradiční barevná kombinace se objevuje takřka všude, od palubní desky, přes výplň dveří, volant, koberečky až po kožené sedačky. Jen stropnice imitující zářící oblohu zůstala růžová. Poněkud zvláštní, ovšem proti gustu.
Vlastně se jen divíme, že této barevné kombinace unikly disky kol nebo ikonická soška Spirit of Ecstasy. Otázkou ovšem je, jak asi dopadl motorový prostor. Je samozřejmé, že majitelka tohoto vozu ho zřejmě nikdy neotevře, ale odhodlání lidí z Rolls-Royce dotahovat věci do detailu je pověstné.
Jakkoliv vypadá vůz výstředně, netradičně a zvláštně, o jeho osud nemáme žádné obavy. Pokud odhlédneme od toho, že už se na jeho cenu informují lidé na Instagramu i Facebooku, Abu Dhabi je zemí, kde snaha vyniknout z davu stále sílí. Navíc už zde pár podobných růžových monster jezdí, takže tenhle Wraith si svého nového majitele či spíše majitelku jistě brzy najde.
Kdybyste mi před deseti lety řekli, že jednou dám přednost značce Hyundai před německými modely, jako je Tiguan či Kodiaq, tak bych se jen tak lehce pousmál. Jenže ten den právě nastal a ačkoliv je to netradiční začátek recenze, tak rovnou „propálím“, jak se věci mají – vzal bych raději nové Santa Fe, než Kodiaq. Pojďte se podívat, proč tomu tak je a v čem se tento odvážný „kyborg“ liší od svých německých protějšků.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.