Některé prestižní automobilky už lakování růžovou barvou dávno zavrhly, ovšem Rolls-Royce stále patří k těm, jejichž prioritou je spokojenost zákazníka. Máte-li tedy dost peněz, pak vám Rolls vyrobí cokoliv, klidně i bílo-růžový Wraith.
A přesně takový vůz má momentálně v nabídce oficiální zastoupení automobilky v Abu Dhabi - zcela nepřekvapivě. Poněkud výstřední barevná kombinace bílé barvy "Arctic White" se světle růžovou "Blushing Pink" se ale nelimitovala pouze na karoserii, ale přenesla se i do interiéru.
Netradiční barevná kombinace se objevuje takřka všude, od palubní desky, přes výplň dveří, volant, koberečky až po kožené sedačky. Jen stropnice imitující zářící oblohu zůstala růžová. Poněkud zvláštní, ovšem proti gustu.
Vlastně se jen divíme, že této barevné kombinace unikly disky kol nebo ikonická soška Spirit of Ecstasy. Otázkou ovšem je, jak asi dopadl motorový prostor. Je samozřejmé, že majitelka tohoto vozu ho zřejmě nikdy neotevře, ale odhodlání lidí z Rolls-Royce dotahovat věci do detailu je pověstné.
Jakkoliv vypadá vůz výstředně, netradičně a zvláštně, o jeho osud nemáme žádné obavy. Pokud odhlédneme od toho, že už se na jeho cenu informují lidé na Instagramu i Facebooku, Abu Dhabi je zemí, kde snaha vyniknout z davu stále sílí. Navíc už zde pár podobných růžových monster jezdí, takže tenhle Wraith si svého nového majitele či spíše majitelku jistě brzy najde.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.