Pokud jste zapálení fanoušci závodních her, pak už jste jistě někdy slyšeli o závodních simulátorech. Někteří si je za velké peníze kupují, někteří si je improvizovaně staví a jiní o nich prostě jen sní. Na světě je však minimálně jeden člověk, který v simulátor proměnil své Lamborghini.
Tím člověkem je jistý "POG", který se na sociálních sítích prezentuje svou láskou k rychlým autům a hraní. Své dvě vášně ovšem dokázal geniálně skloubit, když si ze svého Lamborghini Aventador (všimněte si úsměvné značky POGTADOR) vytvořil simulátor pro hraní nové Forza Motorsport 7. Ostatně celé své počínání natočil na video.
Celé video je natáčeno formou vlastního pohledu a začíná rychlou cestou v Lamborghini pro hru, následuje návrat do garáže a velké úpravy auta v simulátor. Na střeše Lamba tak přistál projektor a prakticky celý vůz pokryla řada různých kabelů směřujících z a do konzole Xbox.
Když pak POG v garáži zhasl světla, vše dostalo ty správné rozměry. I přes technickou vyspělost Lamborghini a řadu elektroniky v něm trochu pochybujeme, že se dá reálný automobil skutečně přeměnit na ovladač ke konzoli - minimálně bez týdnů programování na kombinaci kafe + kola + studená pizza, nicméně jen ta představa a to co nám video ukazuje, je impozantní.
Řadě z nás by určitě stačilo hrát Forzu Motorsport 7 z Lamborghini klidně jen na ovladači, nicméně víc než hraní musí být zajímavější řízení takového skvostu.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.