Pokud jste zapálení fanoušci závodních her, pak už jste jistě někdy slyšeli o závodních simulátorech. Někteří si je za velké peníze kupují, někteří si je improvizovaně staví a jiní o nich prostě jen sní. Na světě je však minimálně jeden člověk, který v simulátor proměnil své Lamborghini.
Tím člověkem je jistý "POG", který se na sociálních sítích prezentuje svou láskou k rychlým autům a hraní. Své dvě vášně ovšem dokázal geniálně skloubit, když si ze svého Lamborghini Aventador (všimněte si úsměvné značky POGTADOR) vytvořil simulátor pro hraní nové Forza Motorsport 7. Ostatně celé své počínání natočil na video.
Celé video je natáčeno formou vlastního pohledu a začíná rychlou cestou v Lamborghini pro hru, následuje návrat do garáže a velké úpravy auta v simulátor. Na střeše Lamba tak přistál projektor a prakticky celý vůz pokryla řada různých kabelů směřujících z a do konzole Xbox.
Když pak POG v garáži zhasl světla, vše dostalo ty správné rozměry. I přes technickou vyspělost Lamborghini a řadu elektroniky v něm trochu pochybujeme, že se dá reálný automobil skutečně přeměnit na ovladač ke konzoli - minimálně bez týdnů programování na kombinaci kafe + kola + studená pizza, nicméně jen ta představa a to co nám video ukazuje, je impozantní.
Řadě z nás by určitě stačilo hrát Forzu Motorsport 7 z Lamborghini klidně jen na ovladači, nicméně víc než hraní musí být zajímavější řízení takového skvostu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.