Pokud jste zapálení fanoušci závodních her, pak už jste jistě někdy slyšeli o závodních simulátorech. Někteří si je za velké peníze kupují, někteří si je improvizovaně staví a jiní o nich prostě jen sní. Na světě je však minimálně jeden člověk, který v simulátor proměnil své Lamborghini.
Tím člověkem je jistý "POG", který se na sociálních sítích prezentuje svou láskou k rychlým autům a hraní. Své dvě vášně ovšem dokázal geniálně skloubit, když si ze svého Lamborghini Aventador (všimněte si úsměvné značky POGTADOR) vytvořil simulátor pro hraní nové Forza Motorsport 7. Ostatně celé své počínání natočil na video.
Celé video je natáčeno formou vlastního pohledu a začíná rychlou cestou v Lamborghini pro hru, následuje návrat do garáže a velké úpravy auta v simulátor. Na střeše Lamba tak přistál projektor a prakticky celý vůz pokryla řada různých kabelů směřujících z a do konzole Xbox.
Když pak POG v garáži zhasl světla, vše dostalo ty správné rozměry. I přes technickou vyspělost Lamborghini a řadu elektroniky v něm trochu pochybujeme, že se dá reálný automobil skutečně přeměnit na ovladač ke konzoli - minimálně bez týdnů programování na kombinaci kafe + kola + studená pizza, nicméně jen ta představa a to co nám video ukazuje, je impozantní.
Řadě z nás by určitě stačilo hrát Forzu Motorsport 7 z Lamborghini klidně jen na ovladači, nicméně víc než hraní musí být zajímavější řízení takového skvostu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.