Sériový Nissan GT-R je sám o sobě skvělé, výkonné a dobře ovladatelné auto, ovšem pokud chce zaútočit na čas 6:47,3, potřebuje řadu výrazných úprav. S tím ale úpravci z Litchfield neměli nejmenší problém, díky čemuž vzniklo monstrum s označením LM1 RS GT-R.
Psali jsme
Pod kapotou tak sice stále najdeme 3.8 litrový motor V6, ovšem ten dostal nová turbodmychadla ze závodního vozu IndyCar, na zakázku vyrobené vačky i hlavy, speciální intercooler a také svody značky Inconel. To všechno dohromady pomohlo Nissanu povyskočit ze sériových 505 koní na výsledných 1100 koní a cca 1090 Nm točivého momentu.
Moudří však vědí, že výkon není všechno. Aby se vůz na závodní trati udržel za všech okolností, dostal speciální podvozek Ohlins a nový karbonový body-kit, který by měl vozu pomoci vytvořit dostatečný přítlak. Úpravci kvůli aerodynamice dokonce zašli tak daleko, že vůz má zcela rovnou podlahu a některé aerodynamické komponenty pochází ze závodního Nissanu Nismo GT-R GT3.
S největší pravděpodobností se tak díváme na zcela nejrychlejší ale stále silničně "legální" Nissan GT-R, jehož šance na zdolání rekordního času rozhodně nejsou zanedbatelné. Originální Nissan GT-R přitom zajel před lety čas 7:08.