Snad každý z nás už někdy v minulosti slyšel, že staré vozy Volvo jsou tanky silnic. Jejich spolehlivost a odolnost je taková, že by vás s nimi snad ani nepustili na destrukční derby - vůči ostatním by to bylo zkrátka nefér. Jeden majitel staršího švédského tanku se ale rozhodl, že jeho vůz si k působivým vlastnostem zaslouží i působivý vzhled.
Obrázek tohoto monstra se objevil před několika dny na diskuzním fóru Reddit, kde rozpoutal vcelku humornou debatu. Někdo by sice mohl namítat, že se jedná o škodu auta i peněz, nicméně nezávisle na tom je potřeba docenit smysl pro detail, který majitel vozu má.
Na bocích karoserie se totiž objevily nové plechové panely, které daly vozu poněkud jiné tvary. Ve spodní části dveří se mezi klasickými koly objevila imitace čtyř pojezdových kol a všechna okna dostala černé rámování, jak tomu bývá u neprůstřelných skel. Zadní okno přitom ještě doplnila kovová "síť".
Vrcholem celé úpravy je ale bezesporu věž, tedy její imitace. Ta je vyrobena ze střešního úložného boxu (tzv. rakve), ze kterého ční trubka z PVC. Punc dokonalosti pak celé stavbě dodává maskovací nátěr ve stylu tmavě zelená / černá.
Nemáme nejmenší tušení, jak moc se tyto úpravy projevily na váze či aerodynamice vozu, nicméně řídit ho musí být přinejmenším "zajímavý" zážitek. Pokud bychom ale něco podobného potkali u nás na silnicích, určitě bychom se neubránili přiblblému úsměvu a frázi "To by se mi taky líbilo".
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.