Jedním z těchto podnikavců byla i Rachel Marie, třiadvacetiletá grafická designérka z Michiganu, která si přivstala a v den spuštění prodeje této speciální omáčky vyrazila s přáteli k McDonaldu pro jedno vlastní balení. Na rozdíl od tisíců lidí se však nerozhodla svou omáčku zkonzumovat, ale místo toho ji nabídla na inzertní facebookové skupině s tím, že je zvědavá, co ji lidé výměnou za ni nabídnou.
Psali jsme
Nevíme kolik nabídek Marie obdržela, nicméně jednou z nich byla i nabídka na Volkswagen Golf Iv. generace z roku 2000. Když to Marie uviděla, tak si prý řekla "Proč ne?". Business Insider, který o celé záležitosti informoval mezi prvními nebyl schopen zjistit či ověřit kdy, jak a zda vůbec obchod proběhl, nicméně podle fotografií i vyjádření obou stran se tak skutečně stalo a Marie vyměnila prostou sečuánskou omáčku za automobil.
Člověk který s ní auto za omáčku směnil nechtěl být jmenován, nicméně podle jeho vyjádření pro Business Insider svého rozhodnutí rozhodně nelituje. Prý "tu zatracenou omáčku prostě potřeboval!".
A rozhodně nebyl jediný, kdo se stal touto omáčkou posedlý. Na inzertním webu eBay běží dokonce několik aukcí, kde se sečuánská omáčky z limitované edice Rick and Marty draží i za několik stovek dolarů. Volkswagen Golf ve slušném stavu ale může mít hodnotu i 2.000 dolarů, takže Marie měla zřejmě nejdražší sečuánskou omáčku v historii McDonaldu.