Řetězec s rychlým občerstvením McDonald před pár dny oznámil, že ve svých pobočkách nabídne omezené množství speciální sečuánské omáčky ve stylu animovaného seriálu "Rick and Morty". To rozpoutalo bouřlivé reakce mezi lidmi, kteří po této omáčce bezmezně toužili. Na všechny se samozřejmě nedostalo, takže na řadu se dostali podnikaví lidé.
Jedním z těchto podnikavců byla i Rachel Marie, třiadvacetiletá grafická designérka z Michiganu, která si přivstala a v den spuštění prodeje této speciální omáčky vyrazila s přáteli k McDonaldu pro jedno vlastní balení. Na rozdíl od tisíců lidí se však nerozhodla svou omáčku zkonzumovat, ale místo toho ji nabídla na inzertní facebookové skupině s tím, že je zvědavá, co ji lidé výměnou za ni nabídnou.
Nevíme kolik nabídek Marie obdržela, nicméně jednou z nich byla i nabídka na Volkswagen Golf Iv. generace z roku 2000. Když to Marie uviděla, tak si prý řekla "Proč ne?". Business Insider, který o celé záležitosti informoval mezi prvními nebyl schopen zjistit či ověřit kdy, jak a zda vůbec obchod proběhl, nicméně podle fotografií i vyjádření obou stran se tak skutečně stalo a Marie vyměnila prostou sečuánskou omáčku za automobil.
Člověk který s ní auto za omáčku směnil nechtěl být jmenován, nicméně podle jeho vyjádření pro Business Insider svého rozhodnutí rozhodně nelituje. Prý "tu zatracenou omáčku prostě potřeboval!".
A rozhodně nebyl jediný, kdo se stal touto omáčkou posedlý. Na inzertním webu eBay běží dokonce několik aukcí, kde se sečuánská omáčky z limitované edice Rick and Marty draží i za několik stovek dolarů. Volkswagen Golf ve slušném stavu ale může mít hodnotu i 2.000 dolarů, takže Marie měla zřejmě nejdražší sečuánskou omáčku v historii McDonaldu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?