Pokud se stanete obětí obětí dopravní nehody, většinou následuje od pojišťovny viníka úhrada, která by měla pokrýt vaše náklady s opravou poškozeného vozu. Nevíme co přesně se stalo v případě této Tesly Model S s poškozenou zádí, ovšem majitel se rozhodl vyřešit poškození vcelku svérázně.
Snímek, který se nedávno objevil na diskuzním webu Reddit, zachycuje Tesly Model S, která v nedávné době zažila zřemě poměrně tvrdý náraz do zadní části. Majitel tohoto jinak skvostného automobilu se však místo opravy sériovými díly rozhodl pro opravu svépomocí.
Místo víka zavazadlového prostoru tak celou zadní část od střechy až po nárazník překrývá jeden velký kus plexiskla, které je ke střeše i bokům karoserie přilepeno izolepou. Poškozený interiér zavazadlového prostoru se pak majitel rozhodl nahradit jakousi "ložnou plochou" vyrobenou z několika dílů překližky.
Jediným originálním dílem na voze tak je šedo-stříbrný zadní nárazník, který ovšem vzhledem k počtu oděrek nejspíš pochází z vrakoviště. Celou opravu tak majitel zvládl zřejmě jen za pár desítek dolarů, ovšem dost bychom se divili, kdyby vůz v takovémto stavu byl vhodný k provozu na veřejných komunikacích.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?