Pokud se stanete obětí obětí dopravní nehody, většinou následuje od pojišťovny viníka úhrada, která by měla pokrýt vaše náklady s opravou poškozeného vozu. Nevíme co přesně se stalo v případě této Tesly Model S s poškozenou zádí, ovšem majitel se rozhodl vyřešit poškození vcelku svérázně.
Snímek, který se nedávno objevil na diskuzním webu Reddit, zachycuje Tesly Model S, která v nedávné době zažila zřemě poměrně tvrdý náraz do zadní části. Majitel tohoto jinak skvostného automobilu se však místo opravy sériovými díly rozhodl pro opravu svépomocí.
Místo víka zavazadlového prostoru tak celou zadní část od střechy až po nárazník překrývá jeden velký kus plexiskla, které je ke střeše i bokům karoserie přilepeno izolepou. Poškozený interiér zavazadlového prostoru se pak majitel rozhodl nahradit jakousi "ložnou plochou" vyrobenou z několika dílů překližky.
Jediným originálním dílem na voze tak je šedo-stříbrný zadní nárazník, který ovšem vzhledem k počtu oděrek nejspíš pochází z vrakoviště. Celou opravu tak majitel zvládl zřejmě jen za pár desítek dolarů, ovšem dost bychom se divili, kdyby vůz v takovémto stavu byl vhodný k provozu na veřejných komunikacích.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?