Pokud se stanete obětí obětí dopravní nehody, většinou následuje od pojišťovny viníka úhrada, která by měla pokrýt vaše náklady s opravou poškozeného vozu. Nevíme co přesně se stalo v případě této Tesly Model S s poškozenou zádí, ovšem majitel se rozhodl vyřešit poškození vcelku svérázně.
Snímek, který se nedávno objevil na diskuzním webu Reddit, zachycuje Tesly Model S, která v nedávné době zažila zřemě poměrně tvrdý náraz do zadní části. Majitel tohoto jinak skvostného automobilu se však místo opravy sériovými díly rozhodl pro opravu svépomocí.
Místo víka zavazadlového prostoru tak celou zadní část od střechy až po nárazník překrývá jeden velký kus plexiskla, které je ke střeše i bokům karoserie přilepeno izolepou. Poškozený interiér zavazadlového prostoru se pak majitel rozhodl nahradit jakousi "ložnou plochou" vyrobenou z několika dílů překližky.
Jediným originálním dílem na voze tak je šedo-stříbrný zadní nárazník, který ovšem vzhledem k počtu oděrek nejspíš pochází z vrakoviště. Celou opravu tak majitel zvládl zřejmě jen za pár desítek dolarů, ovšem dost bychom se divili, kdyby vůz v takovémto stavu byl vhodný k provozu na veřejných komunikacích.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?