Pokud se stanete obětí obětí dopravní nehody, většinou následuje od pojišťovny viníka úhrada, která by měla pokrýt vaše náklady s opravou poškozeného vozu. Nevíme co přesně se stalo v případě této Tesly Model S s poškozenou zádí, ovšem majitel se rozhodl vyřešit poškození vcelku svérázně.
Snímek, který se nedávno objevil na diskuzním webu Reddit, zachycuje Tesly Model S, která v nedávné době zažila zřemě poměrně tvrdý náraz do zadní části. Majitel tohoto jinak skvostného automobilu se však místo opravy sériovými díly rozhodl pro opravu svépomocí.
Místo víka zavazadlového prostoru tak celou zadní část od střechy až po nárazník překrývá jeden velký kus plexiskla, které je ke střeše i bokům karoserie přilepeno izolepou. Poškozený interiér zavazadlového prostoru se pak majitel rozhodl nahradit jakousi "ložnou plochou" vyrobenou z několika dílů překližky.
Jediným originálním dílem na voze tak je šedo-stříbrný zadní nárazník, který ovšem vzhledem k počtu oděrek nejspíš pochází z vrakoviště. Celou opravu tak majitel zvládl zřejmě jen za pár desítek dolarů, ovšem dost bychom se divili, kdyby vůz v takovémto stavu byl vhodný k provozu na veřejných komunikacích.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.