Pokud jste fanoušky filmové série Rychle a zběsile, určitě byste neohrnuli nos nad možností koupit si automobil, který byl během natáčení použit. Přesto jeden z automobilů použitých během natáčení Rychle a zběsile 2 na aukci zcela pohořel a neprodal se.
Automobil o kterém se bavíme je BMW řady 3 (e36) 323iS Coupe z roku 1999, který se objevil v druhém díle jedné z celosvětově nejúspěšnějších filmových sérií. Že si na něj ve filmu nevzpomínáte? Není se tak úplně čemu divit, vůz se totiž mihne v kvalifikačním závodu řidičů, ovšem během závodu je vytlačen do bariéry u sjezdu z dálnice.
Tento konkrétní kousek samozřejmě nabouraný nebyl, podle producentů byly k natáčení zakoupeny a upraveny hned tři BMW e36 kupé. Jedno bylo zdemolováno o zátaras, o osudu druhého nic nevíme a tohle je to třetí.
Navzdory své sběratelské hodnotě však tohle BMW minulý týden na aukci Mecum v Louisville zcela pohořelo. Možná to není dostatečně velká hvězda, možná to je kvůli automatické převodovce, nicméně příhozy se zastavily na částce 15.000 dolarů (332.000 Kč) - což pro prodávajícího nebylo dost na to, aby se se svým vozem rozloučil.
Pokud by se ale našel někdo, kdo bude ochoten za vůz zaplatit víc, jeho majitel se prodeji stále nebrání. Otázkou však je, zda jeho očekávání nejsou příliš vysoká. Co si budeme nalhávat, ve filmu se objevila i vkusněji upravené vozy.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.