Pokud jste fanoušky filmové série Rychle a zběsile, určitě byste neohrnuli nos nad možností koupit si automobil, který byl během natáčení použit. Přesto jeden z automobilů použitých během natáčení Rychle a zběsile 2 na aukci zcela pohořel a neprodal se.
Automobil o kterém se bavíme je BMW řady 3 (e36) 323iS Coupe z roku 1999, který se objevil v druhém díle jedné z celosvětově nejúspěšnějších filmových sérií. Že si na něj ve filmu nevzpomínáte? Není se tak úplně čemu divit, vůz se totiž mihne v kvalifikačním závodu řidičů, ovšem během závodu je vytlačen do bariéry u sjezdu z dálnice.
Tento konkrétní kousek samozřejmě nabouraný nebyl, podle producentů byly k natáčení zakoupeny a upraveny hned tři BMW e36 kupé. Jedno bylo zdemolováno o zátaras, o osudu druhého nic nevíme a tohle je to třetí.
Navzdory své sběratelské hodnotě však tohle BMW minulý týden na aukci Mecum v Louisville zcela pohořelo. Možná to není dostatečně velká hvězda, možná to je kvůli automatické převodovce, nicméně příhozy se zastavily na částce 15.000 dolarů (332.000 Kč) - což pro prodávajícího nebylo dost na to, aby se se svým vozem rozloučil.
Pokud by se ale našel někdo, kdo bude ochoten za vůz zaplatit víc, jeho majitel se prodeji stále nebrání. Otázkou však je, zda jeho očekávání nejsou příliš vysoká. Co si budeme nalhávat, ve filmu se objevila i vkusněji upravené vozy.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?