Pokud jste fanoušky filmové série Rychle a zběsile, určitě byste neohrnuli nos nad možností koupit si automobil, který byl během natáčení použit. Přesto jeden z automobilů použitých během natáčení Rychle a zběsile 2 na aukci zcela pohořel a neprodal se.
Automobil o kterém se bavíme je BMW řady 3 (e36) 323iS Coupe z roku 1999, který se objevil v druhém díle jedné z celosvětově nejúspěšnějších filmových sérií. Že si na něj ve filmu nevzpomínáte? Není se tak úplně čemu divit, vůz se totiž mihne v kvalifikačním závodu řidičů, ovšem během závodu je vytlačen do bariéry u sjezdu z dálnice.
Tento konkrétní kousek samozřejmě nabouraný nebyl, podle producentů byly k natáčení zakoupeny a upraveny hned tři BMW e36 kupé. Jedno bylo zdemolováno o zátaras, o osudu druhého nic nevíme a tohle je to třetí.
Navzdory své sběratelské hodnotě však tohle BMW minulý týden na aukci Mecum v Louisville zcela pohořelo. Možná to není dostatečně velká hvězda, možná to je kvůli automatické převodovce, nicméně příhozy se zastavily na částce 15.000 dolarů (332.000 Kč) - což pro prodávajícího nebylo dost na to, aby se se svým vozem rozloučil.
Pokud by se ale našel někdo, kdo bude ochoten za vůz zaplatit víc, jeho majitel se prodeji stále nebrání. Otázkou však je, zda jeho očekávání nejsou příliš vysoká. Co si budeme nalhávat, ve filmu se objevila i vkusněji upravené vozy.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.