Jako reklama zajímavý koncept, nicméně v reálném životě by mohl malý problém představovat nedostatek kyslíku, bez kterého spalovací motory zkrátka nefungují - a výjimkou není ani 3.0 litrový turbem přeplňovaný agregát pod kapotou X3. V budoucnu by se však situace mohla do jisté míry změnit, neboť se kolem roku 2020 očekává čistě elektrická verze tohoto SUV.
Pokud se ale přestaneme vrtat v technických detailech a vrátíme se k reklamě, BMW našlo nový a poměrně neokoukaný způsob, jak propagovat svůj prozatím nejsilnější model X3, který díky řadovému šestiválci disponuje výkonem 335 koní a točivým momentem 500 Nm. Dřív nebo později však bude model M40i z trůnu sesazen prvním modelem X3 M, který je v současnosti ve vývoji a některé snímky naznačují jeho testy na Nurburgringu.
Nápad s 360° videem je rozhodě zajímavý, nicméně je škoda, že BMW nešlo ještě dál a nespustilo například interaktivní hru / aplikaci, díky které by mohl člověk lépe prozkoumat interiér a nastavení vozu. Z pouhého propagačního materiálu by se pak mohl stát i interaktivní konfigurátor, který by ostatní automobilky mohly jen tiše závidět.
Co se ale týče samotného nápadu posílat auto do vesmíru, zatímco BMW se uchýlilo pouze k virtuálnímu dobývání Marsu, Audi skutečně poslala své vozítko Lunar Quattro na měsíc. Svého zástupce na měsíci bude mít zřejmě i Suzuki, které se podílelo na vývoji měsíčního vozítka Hakuto. Obě společnosti se totiž podílejí na soutěži Google Lunar XPRIZE, díky které mohou získat výhru až 30 milionů dolarů a zároveň otestují svou techniku v nejextrémnějších podmínkách.