Vin Diesel a automobilka Dodge si nejsou nijak cizí. Slavný herec ze série filmů Rychle a zběsile má ohromnou základnu fanoušků a tak si Dodge pro své reklamní spoty nemohl vybrat nikoho lepšího.
První spolupráce obou zmíněných proběhla již letos v květnu při reklamní kampani „Brotherhood of Muscle“ (volně přeloženo jako bratrství svalovců). Ta byla zaměřena zejména na prezenci nových modelů Charger SRT Hellcat, Challenger SRT Hellcat a Durango R/T. Již tehdy prohlásil šéf marketingu Olivier Francois: „Dodge i Vin mají spousty extrémně loajálních fanoušků, které vysoce výkonná vozidla prostě přitahují.“ Vin Diesel tehdy dodal: „Jelikož je Dodge partnerem při natáčení filmů Rychle a Zběsile, zjistil jsem, co opravdu stojí za to. Jejich vášeň pro tvorbu vozů jako Hellcat a Démon je neuvěřitelná.“
V nové kampani Vin Diesel představuje, vůbec jako první, nový Challenger SRT Demon. Vše je o to epičtější, že přitom opakuje nejznámější heslo Dominica Torreta: „Nezáleží na tom, jestli vyhrajete o palec nebo o míli. Winning is winning (vítězství zvítězí).“
Dodge si je jasně vědom své pozice na trhu, kterou modely Hellcat (a nyní i Demon) jasně upevňují.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?