Vin Diesel a automobilka Dodge si nejsou nijak cizí. Slavný herec ze série filmů Rychle a zběsile má ohromnou základnu fanoušků a tak si Dodge pro své reklamní spoty nemohl vybrat nikoho lepšího.
První spolupráce obou zmíněných proběhla již letos v květnu při reklamní kampani „Brotherhood of Muscle“ (volně přeloženo jako bratrství svalovců). Ta byla zaměřena zejména na prezenci nových modelů Charger SRT Hellcat, Challenger SRT Hellcat a Durango R/T. Již tehdy prohlásil šéf marketingu Olivier Francois: „Dodge i Vin mají spousty extrémně loajálních fanoušků, které vysoce výkonná vozidla prostě přitahují.“ Vin Diesel tehdy dodal: „Jelikož je Dodge partnerem při natáčení filmů Rychle a Zběsile, zjistil jsem, co opravdu stojí za to. Jejich vášeň pro tvorbu vozů jako Hellcat a Démon je neuvěřitelná.“
V nové kampani Vin Diesel představuje, vůbec jako první, nový Challenger SRT Demon. Vše je o to epičtější, že přitom opakuje nejznámější heslo Dominica Torreta: „Nezáleží na tom, jestli vyhrajete o palec nebo o míli. Winning is winning (vítězství zvítězí).“
Dodge si je jasně vědom své pozice na trhu, kterou modely Hellcat (a nyní i Demon) jasně upevňují.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.