Vin Diesel a automobilka Dodge si nejsou nijak cizí. Slavný herec ze série filmů Rychle a zběsile má ohromnou základnu fanoušků a tak si Dodge pro své reklamní spoty nemohl vybrat nikoho lepšího.
První spolupráce obou zmíněných proběhla již letos v květnu při reklamní kampani „Brotherhood of Muscle“ (volně přeloženo jako bratrství svalovců). Ta byla zaměřena zejména na prezenci nových modelů Charger SRT Hellcat, Challenger SRT Hellcat a Durango R/T. Již tehdy prohlásil šéf marketingu Olivier Francois: „Dodge i Vin mají spousty extrémně loajálních fanoušků, které vysoce výkonná vozidla prostě přitahují.“ Vin Diesel tehdy dodal: „Jelikož je Dodge partnerem při natáčení filmů Rychle a Zběsile, zjistil jsem, co opravdu stojí za to. Jejich vášeň pro tvorbu vozů jako Hellcat a Démon je neuvěřitelná.“
V nové kampani Vin Diesel představuje, vůbec jako první, nový Challenger SRT Demon. Vše je o to epičtější, že přitom opakuje nejznámější heslo Dominica Torreta: „Nezáleží na tom, jestli vyhrajete o palec nebo o míli. Winning is winning (vítězství zvítězí).“
Dodge si je jasně vědom své pozice na trhu, kterou modely Hellcat (a nyní i Demon) jasně upevňují.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?