Základem pro tuto "přestavbu" se stalo postarší BMW řady 3 generace e30, u kterého Furze zavařil prakticky vše co mohl, jen aby vůz utěsnil. Kde nemohl svářet, tam použil pryskyřici, případně ve spojení se skelným vláknem. Tímto způsobem utěsnil i veškerou elektroniku v automobilu.
Jakmile byl interiér utěsněn, dostalo se na řadu vyhřívání. O to se stará žebříkový radiátor umístěný na podlaze vozu, který je přímo připojen k chladiči. Jedná se tedy o velmi elegantní cestu, jak využívat teplo motoru a zároveň ho chladit. A protože ve vířivce nesmí chybět bublinky, připevnil Furze za sedadlo řidiče i spolujezdce fukar na listí, který vhání vzduch pod sedačky.
Psali jsme
S vodou v interiéru ovšem vznikl jeden drobný problém: vysoká hmotnost. Zatímco motor pod kapotou by s rozpohybováním kolosu nemusel mít problém, pružiny svou práci poměrně rychle vzdaly a automobily si doslova sedl na zem - to ale kutil vyřešil zdvojením pružin, díky čemuž si je BMW schopno uchovat si svou světlou výšku i jakousi schopnost tlumení.
Tím ale úpravy stále nekončily. Vířivka přeci není jen o vodě s bublinkami, ale taky o příjemné atmosféře s přáteli a třeba i u grilu - proto Furze zabudoval do kufru plynový gril, který mu zbyl z jiného projektu. Dojem zahradní slavnosti pak ještě umocnil polepením karoserie umělou trávou a instalací dekoračního dřevěného obložení.
Jakmile byl vůz hotov, zbývalo ho jen vyzkoušet - a to Furze samozřejmě také natočil - a výsledek rozhodně stojí za to. Nejen že automobil jezdí a těsní - tedy dokud neprojede zatáčku, ale vše funguje jak má: topení, vířivka, gril - zkrátka vše.
Tento projekt, který si automaticky vysloužil jména jako "Spa Car, BMBubbleU, Jacruzii, Convertapool", ale nevznikl jen z dlouhé chvíle. Měl by se totiž brzy objevit v nové reklamní kampani Google.