Většina světových automobilek v posledních letech podlehla trendu prodeje "lifestylových" doplňků se svým logem. Drobnou nevýhodou těchto výrobků však často bývá jejich cena, která se díky přidanému logu a hezkému povídání okolo často vyhoupne na dvojnásobek. Asi jako v případě tohoto "kočárku" s logem Land Rover
Za vznikem tohoto "výjimečného" kočárku stojí spojení dvou významných britských společností s dlouholetou tradicí v oboru: Tou první je Land Rover, specialista na výrobu terénních vozů, tou druhou pak společnost iCandy, která se specializuje na výrobu kočárků. Výsledek jejich společného snažení nese název " iCandy Peach All-Terrain Special Edition".
Pokud byste ale čekali extrémní kočárek s motorky v kolečkách, který vyjede úplně vše aniž byste se zapotili, musíme vás zklamat. Ve skutečnosti se totiž jedná jen o klasický "All Terain" kočárek, který má být jen jakousi poctou schopnostem a designu vozů značky Land Rover.
V některých ohledech přesto výjimečný je. První zvláštností může být skutečnost, že se jedná o první kočárek představený na autosalonu ve Frankfurtu. Tou druhou je jeho cena - 1.500 liber, v přepočtu tedy cca 45.000 korun.
Pokud byste ale po tomto kočárku přesto toužili, dočkáte se od jara příštího roku, kdy by měl být dostupný jak v autosalonech Jaguar Land Rover, tak v prodejnách kočárků iCandy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.