Většina světových automobilek v posledních letech podlehla trendu prodeje "lifestylových" doplňků se svým logem. Drobnou nevýhodou těchto výrobků však často bývá jejich cena, která se díky přidanému logu a hezkému povídání okolo často vyhoupne na dvojnásobek. Asi jako v případě tohoto "kočárku" s logem Land Rover
Za vznikem tohoto "výjimečného" kočárku stojí spojení dvou významných britských společností s dlouholetou tradicí v oboru: Tou první je Land Rover, specialista na výrobu terénních vozů, tou druhou pak společnost iCandy, která se specializuje na výrobu kočárků. Výsledek jejich společného snažení nese název " iCandy Peach All-Terrain Special Edition".
Pokud byste ale čekali extrémní kočárek s motorky v kolečkách, který vyjede úplně vše aniž byste se zapotili, musíme vás zklamat. Ve skutečnosti se totiž jedná jen o klasický "All Terain" kočárek, který má být jen jakousi poctou schopnostem a designu vozů značky Land Rover.
V některých ohledech přesto výjimečný je. První zvláštností může být skutečnost, že se jedná o první kočárek představený na autosalonu ve Frankfurtu. Tou druhou je jeho cena - 1.500 liber, v přepočtu tedy cca 45.000 korun.
Pokud byste ale po tomto kočárku přesto toužili, dočkáte se od jara příštího roku, kdy by měl být dostupný jak v autosalonech Jaguar Land Rover, tak v prodejnách kočárků iCandy.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?