Čtenáři německého odborného magazínu ,Auto Straßenverkehr‘ a časopisu pro rodiče ,Leben & Erziehen‘ ocenili čtyři modely značky Škoda jako rodinné vozy roku. Škoda Fabia Combi, Škoda Octavia Combi, Škoda Superb Combi a Škoda Yeti se v pěti kategoriích prosadily jako nejlepší rodinné vozy.
Škoda Octavia Combi dosáhla dvou vítězství: 13,7 procent čtenářů vyhlásilo bestseller značky Škoda vítězem v kategorii od 15 000 do 20 000 eur. Kromě toho se univerzální kombi s 22,0 procenty čtenářských hlasů prosadilo i v hodnocení importovaných vozů tohoto cenového segmentu. Tímto výsledkem potvrdila Škoda Octavia Combi loňský úspěch.
Škoda Fabia Combi zvítězila s 39,1 procenty všech hlasů v kategorii vozů do 15 000 eur. Tím si oblíbený malý vůz značky Škoda zajistil titul Rodinné auto roku již počtvrté za sebou.
Nejlepším rodinným vozem mezi importovanými modely v ceně od 20 000 do 25 000 eur je Škoda Yeti. Toto kompaktní SUV získalo 11,6 procent všech hlasů. Jeho následník Škoda Karoq už stojí připraven na startu a svou výstavní premiéru má na letošním autosalonu IAA ve Frankfurtu. Škoda Superb Combi je přesvědčivým vítězem mezi importovanými vozy v kategorii od 25 000 do 30 000 eur. 24,3 procent čtenářů hlasovalo v anketě pro největší model značky Škoda v karosářské verzi kombi. Vlajková loď značky Škoda tak zopakovala svůj úspěch z roku 2016.
Značka Škoda od prvního ročního 2011 dosud získala Škoda už 22 ocenění. Při letošní anketě si mohli čtenáři vybrat ze 152 modelů v sedmi cenových kategoriích. V každé kategorii byl vyhlášen jeden celkový vítěz a jeden vítěz mezi importovanými vozy – s výjimkou kategorie do 15 000 eur, v níž nastoupily pouze importované vozy. Hlasovalo celkem 18 270 čtenářů německého odborného časopisu ,AUTOStraßenverkehr‘ a časopisu pro rodiče ,Leben & Erziehen‘.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?