Automobilka Ferrari už sice ukázala nové Portofino na několika snímcích, ovšem detailní představení si pro veřejnost připravovala až na Frankfurtský autosalon. Ještě před jeho zahájením se ovšem jednomu Car-Spotterovi podařilo natočit zcela nové bílé Portofino přímo v areálu automobilky.
Záběry nového Ferrari Portofino natočil jistý Sam, YouTuber vystupující na kanále Seen Through Glass channel, kterému se podařilo dostat přímo do automobilky, na jejímž parkovišti nádherné bílé Portofino postávalo bez jakéhokoliv dozoru či maskování. Sam tak měl dostatek času pro pořízení několika fotografií i krátkého videa.
Díky bílé barvě vynikl na Portofinu skutečně každý detail, včetně zajímavého přechodu mezi střechou a víkem zavazadelníku, působivé prolisy jak za předním kolem,tak na spodní straně dveří nebo vcelku agresivní zadní difuzor. K dispozici je i snímek z interiéru.
Tou nejdůležitější však zůstává očím skryto, čímž máme na mysli údajně zcela novou hliníkovou platformu, která se stala pro Portofino základem. Díky nové platformě by mělo Portofino oproti Californii nabídnout dvě zásadní inovace - markantní snížení váhy a růst torzní tuhosti, která bývá u kabrioletů velkým problémem.
Také jsme bohužel neviděli zcela nový větrný deflektor, který by měl být schopen snížit proudění vzduchu v kabině až o 30%, díky čemuž by se mělo se staženou střechou cestovat značně komfortněji. Na snímcích je ovšem celkem dobře vidět nový interiér včetně 10,2 palcového displeje infotainmentu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?