Automobilka Ferrari už sice ukázala nové Portofino na několika snímcích, ovšem detailní představení si pro veřejnost připravovala až na Frankfurtský autosalon. Ještě před jeho zahájením se ovšem jednomu Car-Spotterovi podařilo natočit zcela nové bílé Portofino přímo v areálu automobilky.
Záběry nového Ferrari Portofino natočil jistý Sam, YouTuber vystupující na kanále Seen Through Glass channel, kterému se podařilo dostat přímo do automobilky, na jejímž parkovišti nádherné bílé Portofino postávalo bez jakéhokoliv dozoru či maskování. Sam tak měl dostatek času pro pořízení několika fotografií i krátkého videa.
Díky bílé barvě vynikl na Portofinu skutečně každý detail, včetně zajímavého přechodu mezi střechou a víkem zavazadelníku, působivé prolisy jak za předním kolem,tak na spodní straně dveří nebo vcelku agresivní zadní difuzor. K dispozici je i snímek z interiéru.
Tou nejdůležitější však zůstává očím skryto, čímž máme na mysli údajně zcela novou hliníkovou platformu, která se stala pro Portofino základem. Díky nové platformě by mělo Portofino oproti Californii nabídnout dvě zásadní inovace - markantní snížení váhy a růst torzní tuhosti, která bývá u kabrioletů velkým problémem.
Také jsme bohužel neviděli zcela nový větrný deflektor, který by měl být schopen snížit proudění vzduchu v kabině až o 30%, díky čemuž by se mělo se staženou střechou cestovat značně komfortněji. Na snímcích je ovšem celkem dobře vidět nový interiér včetně 10,2 palcového displeje infotainmentu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.