Málokterý z majitelů Hondy ještě neslyšel jednu z klasických narážek ve stylu "Proč sis místo auta koupil sekačku?", ovšem ani to nemohlo Hondu zastavit ve výrobě speciální edice jejích robotických sekaček Miimo v edici Type-R
Rozsah produktů, které nesou značku Honda, je skutečně úchvatný. V repertoáru japonské značky bychom našli motorky, rodinná auta, sporťáky, SUV, lodě a dokonce i soukromá letadla. Společnosti se ovšem daří i na trhu s menšími spotřebiči, kde bodují její elektrické generátory, elektrické nářadí nebo právě sekačky.
S jejich výrobou je na tom dokonce Honda tak daleko, že od roku 2014 drží rekord za nejrychlejší sekačku na trávu. Její speciálně upravený "stroj" totiž dosáhl na testovací dráze rychlosti 187 km/h - a za volantem neseděl nikdo jiný, než Stig.
Poslední novinkou v tomto segmentu jsou pak bateriemi napájené robotické sekačky Miimo, které web Autoevolution označuje za "přerostlý iRobot Roomba, který dostal povolení jít si hrát ven a sekat trávu, místo vysávání domácnosti".
A právě tato robotická sekačka, respektive několik těchto sekaček, dostalo speciální "karoserii", která odkazuje na výročí 25 let od vzniku motocyklu Honda Fireblade (CBR900RR) a prvního použití označení Type-R. Celkem tedy vznikly dva typy - červený převzal vzhled motorky, bílý se nechal inspirovat u poslední generace Hondy Type R.
Pokud si ale nyní říkáte že bez něčeho takového nemůžete žít, máme pro vás špatnou zprávu: tyto sekačky jsou pouhými koncepty, které vznikly k oslavě tohoto pětadvacetiletého výročí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.