Když v roce 2016 představilo Porsche puristickou 911 R s atmosferickým motorem a manuální převodovkou, strhl se kolem ní obrovský poprask. Produkce modelu však byla limitována na pouhých 991 kusů, což následně vyústilo v neskutečný růst ceny. Vůz s pořizovací cenou necelých 185,000 dolarů se tak během krátké doby začal prodávat i za ceny převyšující jeden milion dolarů.
Teď se myšlenka na výrobu a prodej dostupného ale hlavně puristického Porsche 911 opět vrátila, tentokrát už by ale produkce nemusela být limitována.
Během tiskové konference k představení poslední generace Porsche Caynne se o tom zmínil šéf výzkumného a vývojového centra automobilky Michael Steiner, který v rozhovoru pro Autocar připustil, že výroba modelu bez výrobních omezení by teď mohla být na řadě.
Takové prohlášení je samozřejmě na míle vzdáleno oficiálnímu potvrzení, že by se v Porsche na nějakém podobném modelu v současné chvíli pracovalo. Na druhou stranu nám to ale dává naději, že i lidé z automobilky už si uvědomili, kolik lidí by si rádo vychutnalo syrový zážitek z jízdy, jaký nabízel právě model 911 R.
V současné době se ale od automobilky Porsche očekává spíše představení limitované série modelu Speedster, jehož premiéra by se mohla odehrát již na autosalonu ve Frankfurtu, jak uvádí web Motor1. Kromě toho se také předpokládá, že automobilka má v plánu nejdříve nabídnout zákazníkům model GT3 Touring Package a také vylepšenou variantu modelu GT3 RS.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?