Když v roce 2016 představilo Porsche puristickou 911 R s atmosferickým motorem a manuální převodovkou, strhl se kolem ní obrovský poprask. Produkce modelu však byla limitována na pouhých 991 kusů, což následně vyústilo v neskutečný růst ceny. Vůz s pořizovací cenou necelých 185,000 dolarů se tak během krátké doby začal prodávat i za ceny převyšující jeden milion dolarů.
Teď se myšlenka na výrobu a prodej dostupného ale hlavně puristického Porsche 911 opět vrátila, tentokrát už by ale produkce nemusela být limitována.
Během tiskové konference k představení poslední generace Porsche Caynne se o tom zmínil šéf výzkumného a vývojového centra automobilky Michael Steiner, který v rozhovoru pro Autocar připustil, že výroba modelu bez výrobních omezení by teď mohla být na řadě.
Takové prohlášení je samozřejmě na míle vzdáleno oficiálnímu potvrzení, že by se v Porsche na nějakém podobném modelu v současné chvíli pracovalo. Na druhou stranu nám to ale dává naději, že i lidé z automobilky už si uvědomili, kolik lidí by si rádo vychutnalo syrový zážitek z jízdy, jaký nabízel právě model 911 R.
V současné době se ale od automobilky Porsche očekává spíše představení limitované série modelu Speedster, jehož premiéra by se mohla odehrát již na autosalonu ve Frankfurtu, jak uvádí web Motor1. Kromě toho se také předpokládá, že automobilka má v plánu nejdříve nabídnout zákazníkům model GT3 Touring Package a také vylepšenou variantu modelu GT3 RS.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.