Pokud bychom měli sestavit seznam zajímavých, vzácných a exkluzivních modelů Ferrari posledních několika let, pak by na něm model 599 GTB Fiorano s manuální převodovkou rozhodně nesměl chybět.
Jak už to tak bývá, vzácnost tohoto modelu spočívá v omezené produkci. Na celém světě totiž naleznete pouze 30 kusů Ferrari 599 GTB vybavených manuální šestistupňovou převodovkou. Pokud už se tedy nějaký objeví na prodej, pak se dá očekávat cena sahajících do astronomických výšin.
A tuhle teorii dokonale potvrzuje tento kanadský kousek, který se momentálně nachází v Ontariu. Prodejce, který vůz vystavil na eBay, si za vůz žádá těžko uvěřitelných 659,500 dolarů - tedy cca 14,4 milionu korun. Nové Ferrari 812 Superfast přitom pořídíte asi za poloviční částku.
Podle prodejce, kterým je společnost Caliber Auto, byl vůz jako nový doručen přímo do Ontaria a za 10 let urazil necelých 4 400 kilometrů. Kromě nízkého nájezdu ale jeho cenu zvedá i bohatá příplatková výbava, která zahrnuje 20 palcové disky Challenge, interiér doplněný karbonem, červené třmeny brzdičů a přední/zadní parkovací senzory.
Pokud by vám ale vůz za tuto částku přišel neprodejný, pak se sluší připomenout, že v roce 2015 bylo v USA vydraženo jiné 599 GTB s manuální převodovkou a nájezdem 6 000 km za 682.000 dolarů, tedy cca o půl milionu korun více.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.