Pokud toužíte po schopném sportovním automobilu, slavném filmovém autě nebo prostě jen po lehce upraveném Subaru Impreza WRX Limited, pak je tahle Impreza z roku 2006 přesně tím co hledáte - nabízí totiž vše v jednom červeném balené.
Pro natáčení filmu Baby Driver bylo použito celkem pět vozů Subaru Impreza WRX, ovšem konce natáčení se dočkaly pouze tři. Jeden byl po natáčení odkoupen kaskadérem a zbylé dva jsou ve vlastnictví jednoho majitele, který se rozhodl jeden z nich prodat.
Tato konkrétní Impreza WRX pochází z roku 2006, na tachometru ji svítí 158.000 mil (cca 254.000 kilometrů) a původně nesla stříbrné lakování. Pro potřeby filmu ale dostala červený lak a motor prošel opravami a úpravami ve společnosti DBW Motorsport.
Součástí úprav byla konverze na zadní pohon, úprava zadního diferenciálu a zvýšení výkonu, mimo jiné se v motoru objevilo i turbo z modelu STI 2004.
Kromě účinkování ve filmu se vůz objevil ve videoklipu "Chase Me" a byl také přítomen na červeném koberci během premiéry filmu. Jedná se tedy o plně funkční automobil, na kterém natáčení zanechalo pouze pár drobných šrámů a škrábanců. Jinak mu ale nic nechybí.
Zajímavá ovšem bude cena, za kterou se vůz vydraží. Na webu eBay, kde je vůz vystaven, už padlo na koupi tohoto krasavce 51 příhozů, přičemž ten poslední zvedl částku na 47,000 dolarů, tedy cca 1 milion korun. Do konce aukce ale stále zbývají 3 dny a 15 hodin, takže tato částka jistě nebude konečná.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.