Pokud toužíte po schopném sportovním automobilu, slavném filmovém autě nebo prostě jen po lehce upraveném Subaru Impreza WRX Limited, pak je tahle Impreza z roku 2006 přesně tím co hledáte - nabízí totiž vše v jednom červeném balené.
Pro natáčení filmu Baby Driver bylo použito celkem pět vozů Subaru Impreza WRX, ovšem konce natáčení se dočkaly pouze tři. Jeden byl po natáčení odkoupen kaskadérem a zbylé dva jsou ve vlastnictví jednoho majitele, který se rozhodl jeden z nich prodat.
Tato konkrétní Impreza WRX pochází z roku 2006, na tachometru ji svítí 158.000 mil (cca 254.000 kilometrů) a původně nesla stříbrné lakování. Pro potřeby filmu ale dostala červený lak a motor prošel opravami a úpravami ve společnosti DBW Motorsport.
Součástí úprav byla konverze na zadní pohon, úprava zadního diferenciálu a zvýšení výkonu, mimo jiné se v motoru objevilo i turbo z modelu STI 2004.
Kromě účinkování ve filmu se vůz objevil ve videoklipu "Chase Me" a byl také přítomen na červeném koberci během premiéry filmu. Jedná se tedy o plně funkční automobil, na kterém natáčení zanechalo pouze pár drobných šrámů a škrábanců. Jinak mu ale nic nechybí.
Zajímavá ovšem bude cena, za kterou se vůz vydraží. Na webu eBay, kde je vůz vystaven, už padlo na koupi tohoto krasavce 51 příhozů, přičemž ten poslední zvedl částku na 47,000 dolarů, tedy cca 1 milion korun. Do konce aukce ale stále zbývají 3 dny a 15 hodin, takže tato částka jistě nebude konečná.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.