Kdykoliv se někde objeví Bugatti Chiron, je kolem toho velké pozdvižení. Když se ale objeví první Chiron doručený soukromému zákazníkovi v USA, nesmí u toho chybět známý automobilový nadšenec a vlogger The Stradman, díky kterému se můžeme podívat, jak taková přeprava a rozbalování hypersportu Bugatti Chiron vlastně vypadá.
Žluto-černé Bugatti Chiron, které si podle všeho objednal multi-milionář Hezy Shaked (zakladatel módní značky Tilly), dorazilo během tohoto měsíce letadlem z Paříže do Los Angeles, kde na letišti LAX pár dnů odpočívalo. Několik dnů poté byl vůz transportován do dealerství O'Gara La Jolla poblíž San Diega, kde si na něj počkal YouTuber "The Stradman", který je luxusními a rychlými vozy takřka posedlý.
Vůz, který si díky své barvě vysloužil přezdívku "The Hellbug" byl do dealerství přepraven v tahači - celý obalený speciální bílou plachtou. Ochrany se dostalo i diskům, jejichž paprsky byly omotány speciální látkou. Během jakékoliv manipulace s vozem si pak každý musel navléci speciální bílé rukavice, které měly zabránit jakémukoliv poškození laku.
Zřejmě i díky tomu, že byl "The Stradman" na místě sám, měl jedinečnou možnost si vůz celý prohlédnout zvenčí, uvnitř i zespoda, když byl vůz zvednut na plošině. Kromě různých vychytávek a užitečných drobností ale Stradman ukázal i největší ohyzdnost na tváři amerického Centanaria - dvě plastové bradavice v zadním nárazníku, bez kterých by vůz neprošel homologací pro americké silnice.
S příchodem dalších extrémních sportovních automobilů se ale dá celkem brzy očekávat, že americké úřady přijmou pro takto výjimečné vozy výjimku, na jejímž základě bude možné tyto dvě plastové ohyzdnosti z vozu sundat.
K majiteli se ale vůz ještě nepodívá, neboť touto dobou by měl být vystaven na velké motoristické akci v Monterey, kde mu společnost dělá modré Bugatti Veyron, které poslala sama automobilka. Tento "ojetý kousek" má totiž upozornit na speciální službu Bugatti, díky které si můžete koupit i použitý hypersport, aniž byste se museli být jeho původu či technického stavu.
Po skončení výstavy si ale nový majitel svůj vůz odveze a zřejmě ho zaparkuje vedle jednoho z pouhých dvou vyrobených Bugatti Veyron Vitesse L'Or Rouge který má ve své garáži a kterému přezdívá "Hellbug".
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?