Kdykoliv se někde objeví Bugatti Chiron, je kolem toho velké pozdvižení. Když se ale objeví první Chiron doručený soukromému zákazníkovi v USA, nesmí u toho chybět známý automobilový nadšenec a vlogger The Stradman, díky kterému se můžeme podívat, jak taková přeprava a rozbalování hypersportu Bugatti Chiron vlastně vypadá.
Žluto-černé Bugatti Chiron, které si podle všeho objednal multi-milionář Hezy Shaked (zakladatel módní značky Tilly), dorazilo během tohoto měsíce letadlem z Paříže do Los Angeles, kde na letišti LAX pár dnů odpočívalo. Několik dnů poté byl vůz transportován do dealerství O'Gara La Jolla poblíž San Diega, kde si na něj počkal YouTuber "The Stradman", který je luxusními a rychlými vozy takřka posedlý.
Vůz, který si díky své barvě vysloužil přezdívku "The Hellbug" byl do dealerství přepraven v tahači - celý obalený speciální bílou plachtou. Ochrany se dostalo i diskům, jejichž paprsky byly omotány speciální látkou. Během jakékoliv manipulace s vozem si pak každý musel navléci speciální bílé rukavice, které měly zabránit jakémukoliv poškození laku.
Zřejmě i díky tomu, že byl "The Stradman" na místě sám, měl jedinečnou možnost si vůz celý prohlédnout zvenčí, uvnitř i zespoda, když byl vůz zvednut na plošině. Kromě různých vychytávek a užitečných drobností ale Stradman ukázal i největší ohyzdnost na tváři amerického Centanaria - dvě plastové bradavice v zadním nárazníku, bez kterých by vůz neprošel homologací pro americké silnice.
S příchodem dalších extrémních sportovních automobilů se ale dá celkem brzy očekávat, že americké úřady přijmou pro takto výjimečné vozy výjimku, na jejímž základě bude možné tyto dvě plastové ohyzdnosti z vozu sundat.
K majiteli se ale vůz ještě nepodívá, neboť touto dobou by měl být vystaven na velké motoristické akci v Monterey, kde mu společnost dělá modré Bugatti Veyron, které poslala sama automobilka. Tento "ojetý kousek" má totiž upozornit na speciální službu Bugatti, díky které si můžete koupit i použitý hypersport, aniž byste se museli být jeho původu či technického stavu.
Po skončení výstavy si ale nový majitel svůj vůz odveze a zřejmě ho zaparkuje vedle jednoho z pouhých dvou vyrobených Bugatti Veyron Vitesse L'Or Rouge který má ve své garáži a kterému přezdívá "Hellbug".
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.