Kdykoliv se někde objeví Bugatti Chiron, je kolem toho velké pozdvižení. Když se ale objeví první Chiron doručený soukromému zákazníkovi v USA, nesmí u toho chybět známý automobilový nadšenec a vlogger The Stradman, díky kterému se můžeme podívat, jak taková přeprava a rozbalování hypersportu Bugatti Chiron vlastně vypadá.
Žluto-černé Bugatti Chiron, které si podle všeho objednal multi-milionář Hezy Shaked (zakladatel módní značky Tilly), dorazilo během tohoto měsíce letadlem z Paříže do Los Angeles, kde na letišti LAX pár dnů odpočívalo. Několik dnů poté byl vůz transportován do dealerství O'Gara La Jolla poblíž San Diega, kde si na něj počkal YouTuber "The Stradman", který je luxusními a rychlými vozy takřka posedlý.
Vůz, který si díky své barvě vysloužil přezdívku "The Hellbug" byl do dealerství přepraven v tahači - celý obalený speciální bílou plachtou. Ochrany se dostalo i diskům, jejichž paprsky byly omotány speciální látkou. Během jakékoliv manipulace s vozem si pak každý musel navléci speciální bílé rukavice, které měly zabránit jakémukoliv poškození laku.
Zřejmě i díky tomu, že byl "The Stradman" na místě sám, měl jedinečnou možnost si vůz celý prohlédnout zvenčí, uvnitř i zespoda, když byl vůz zvednut na plošině. Kromě různých vychytávek a užitečných drobností ale Stradman ukázal i největší ohyzdnost na tváři amerického Centanaria - dvě plastové bradavice v zadním nárazníku, bez kterých by vůz neprošel homologací pro americké silnice.
S příchodem dalších extrémních sportovních automobilů se ale dá celkem brzy očekávat, že americké úřady přijmou pro takto výjimečné vozy výjimku, na jejímž základě bude možné tyto dvě plastové ohyzdnosti z vozu sundat.
K majiteli se ale vůz ještě nepodívá, neboť touto dobou by měl být vystaven na velké motoristické akci v Monterey, kde mu společnost dělá modré Bugatti Veyron, které poslala sama automobilka. Tento "ojetý kousek" má totiž upozornit na speciální službu Bugatti, díky které si můžete koupit i použitý hypersport, aniž byste se museli být jeho původu či technického stavu.
Po skončení výstavy si ale nový majitel svůj vůz odveze a zřejmě ho zaparkuje vedle jednoho z pouhých dvou vyrobených Bugatti Veyron Vitesse L'Or Rouge který má ve své garáži a kterému přezdívá "Hellbug".
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?