Zatímco některé exkluzivní sportovní automobily sotva opustí garáž, jiné dostávají od svých majitelů pěkně za uši. To je příklad i tohoto žlutého Ferrari LaFerrari Aperta, se kterým se jeho řidič proháněl po nepříliš kvalitní cestě a pak s ním ještě posekal a provzdušnil trávník.
Na videu z akce Heveningham Concours d'Elegance, která se konala minulý měsíc, můžeme vidět nádherné žluté Ferrari LaFerrari Aperta, se kterým se jeho řidič příliš nemazlil.
Už v čase 0:15 můžeme slyšet, jak po vcelku necitlivém přejezdu z trávníku na silnici zavadí nízké Ferrari předním nárazník o hrubý povrch vozovky, která se na nárazníku bezpochyby podepsala pár nehezkými škrábanci.
To je však jen začátek. Na dalších záběrech už se Aperta prohání po trávníku a předvádí pár prudkých akcelerací a několik koleček, během kterých vyorává drny a nízkým nárazníkem seká přerostlá stébla trávy. Názor si na to nejspíš udělá každý sám, nicméně v našich očích by si Aperta zasloužila spíše kvalitní povrch některého ze slavných závodních okruhů, kde by mohla naplno ukázat schopnosti své techniky.
Pod kapotou tohoto nádherného stroje se přitom ukrývá 6.3 litrový motor V12 který spolupracuje s elektromotorem, díky čemuž produkuje Aperta výkon 963 koní a akceleraci z 0 na 100 zvládá pod 3 sekundy, rychlosti 200 km/h pak dosáhne za 7.1 sekundy a akcelerace se zastaví až v 350 km/h.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?