Aby však automobilka udělala radost svým fanouškům, sáhla po nevšedním řešení. Vyrobila totiž starý-nový sporťák. Pod kapotou tohoto vozu se však neskrývá pouze motor 2.5-16 z modelu Evolution II, ale kompletní vybavení vozů specifikace skupiny A.
Vůz byl vyroben zvláštním oddělením automobilky speciálně pro různé akce, prezentace a výstavy. Jedna z takových akcí se bude například konat již příští víkend na okruhu Zolder v Belgii, kde si budou moci fanoušci prohlédnou tento stroj zblízka a dokonce se v něm možná i svézt, jak upozornil web CarScoops.
První generace Mercedesů 190E s motory 2.3-16 měla být odpovědí na úspěchy BMW M3. První generace Mercedesů měla pod kapotou 2.3 litrový čtyřválec Cosworth se čtyřmi ventily na válec a výkonem 185 koní - to byl však pouze začátek. Později dorazila 2.5 litrová verze o výkonu 200 koní a nakonec přišly extrémní modely Evolution.
Nejsilnějším z nich bylo Evolution II, které pod kapotou ukrývalo motor o výkonu 235 koní a neslo velice výrazný body-kit s nezaměnitelným zadním křídlem, které velice významným způsobem zlepšovalo aerodynamiku celého vozu.