Mexický drogový kartel našel zajímavý způsob, jak udělat z Fordu Fusion zábavné auto: naplnil jeho kufr balíky s marihuanou, kterou však někdo za hranicemi zapomněl vyndat. V dealerství Fordu napříč státem Ohio se pak nestačili divit. Navíc se nejedná o první takový případ.
V celkem 15 vozech Ford Fusion, které byly dopraveny do státu Ohio z továrny Fordu v Mexiku, se našly balíky s marihuanou v celkové hodnotě přesahující jeden milion dolarů, tedy cca 23 milionů korun. O případu informovala televizní stanice CNN.
Sedany Ford Fusion vyráběné v mexické továrně Hermosillo, které byly následně vlakem transportovány do několika dealerství Ford v americkém státě Ohio, byly místo rezervy vybaveny půlkruhovými balíky marihuany, přičemž každý vážil cca 14,5 kilogramu.
Objev učinili zaměstnanci jednoho z dealerství již během 7 až 11 července. Úřady tak nyní čeká vyšetřování jak se vlastně balíky s drogami do vozů dostaly a kdo je měl v USA převzít.
Nejedná se však o první podobný případ, kdy se pašeráci pokusili dostat drogy z Mexika do USA ve voze Ford Fusion vyráběném v Mexiku. Před několika měsíci našel balík s drogou v kufru svého vozu i 87 důchodce pocházející z Minnesoty.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.