Mexický drogový kartel našel zajímavý způsob, jak udělat z Fordu Fusion zábavné auto: naplnil jeho kufr balíky s marihuanou, kterou však někdo za hranicemi zapomněl vyndat. V dealerství Fordu napříč státem Ohio se pak nestačili divit. Navíc se nejedná o první takový případ.
V celkem 15 vozech Ford Fusion, které byly dopraveny do státu Ohio z továrny Fordu v Mexiku, se našly balíky s marihuanou v celkové hodnotě přesahující jeden milion dolarů, tedy cca 23 milionů korun. O případu informovala televizní stanice CNN.
Sedany Ford Fusion vyráběné v mexické továrně Hermosillo, které byly následně vlakem transportovány do několika dealerství Ford v americkém státě Ohio, byly místo rezervy vybaveny půlkruhovými balíky marihuany, přičemž každý vážil cca 14,5 kilogramu.
Objev učinili zaměstnanci jednoho z dealerství již během 7 až 11 července. Úřady tak nyní čeká vyšetřování jak se vlastně balíky s drogami do vozů dostaly a kdo je měl v USA převzít.
Nejedná se však o první podobný případ, kdy se pašeráci pokusili dostat drogy z Mexika do USA ve voze Ford Fusion vyráběném v Mexiku. Před několika měsíci našel balík s drogou v kufru svého vozu i 87 důchodce pocházející z Minnesoty.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?