Říká se, že špatná reklama je také reklama, ovšem čínské zastoupení Audi si svým posledním počinem poměrně zavařilo. V reakci na jejich poslední kampaň, vztahující se k ojetým vozům, totiž lidé na sociálních sítích volají po bojkotu značky.
Krátký reklamní spot začíná vcelku nevinně. Dvojice stojí před oltářem a zřejmě odpočítává poslední desítky vteřin do uzavření manželství. V tom momentě se však na scéně objevuje matka ženicha a celý obřad se zastavuje.
Starší dáma rychle přiběhne k nevěstě a začne si jí prohlížet dosti nevybíravým způsobem, který zahrnuje tahání za nos, uši a dokonce dojde i na prohlídku zubů a úst. Nakonec však svému synovi dává znamení, že nevěsta "vyhovuje", ale právě v tom momentě si všimne nevěstina nevýrazného hrudníku.
Celou reklamu nakonec uzavírá záběr na vůz Audi a slogan, který se dá přeložit jako "Důležitá rozhodnutí musí být zvážena pečlivě". Audi se tak snaží propagovat svůj prodej ojetých vozidel, která jsou zkontrolována řádně vyškolenými odborníky.
Ačkoliv měla být reklama pojata s humorem a odlehčeně, mezi lidmi vyvolala velké pozdvižení, neboť přirovnává ženy k ojetým vozům. My se celému humbuku na sociálních sítích ani příliš nedivíme, neboť ona kontroverzní scéna připomíná spíše záběry z filmů, na kterých si otrokář vybírá nové otroky pro práci na svých plantážích.
Ačkoliv se případ stal v Číně, všiml si ho i Whashington Post, který celou kauzu zdokumentoval, včetně reakcí na sociálních sítích. Zastoupení Audi však reklamu nestáhlo, ale místo toho vydalo druhou verzi, na které je podobným způsobem zkoumán naopak nápadník slečny.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.