Říká se, že špatná reklama je také reklama, ovšem čínské zastoupení Audi si svým posledním počinem poměrně zavařilo. V reakci na jejich poslední kampaň, vztahující se k ojetým vozům, totiž lidé na sociálních sítích volají po bojkotu značky.
Krátký reklamní spot začíná vcelku nevinně. Dvojice stojí před oltářem a zřejmě odpočítává poslední desítky vteřin do uzavření manželství. V tom momentě se však na scéně objevuje matka ženicha a celý obřad se zastavuje.
Starší dáma rychle přiběhne k nevěstě a začne si jí prohlížet dosti nevybíravým způsobem, který zahrnuje tahání za nos, uši a dokonce dojde i na prohlídku zubů a úst. Nakonec však svému synovi dává znamení, že nevěsta "vyhovuje", ale právě v tom momentě si všimne nevěstina nevýrazného hrudníku.
Celou reklamu nakonec uzavírá záběr na vůz Audi a slogan, který se dá přeložit jako "Důležitá rozhodnutí musí být zvážena pečlivě". Audi se tak snaží propagovat svůj prodej ojetých vozidel, která jsou zkontrolována řádně vyškolenými odborníky.
Ačkoliv měla být reklama pojata s humorem a odlehčeně, mezi lidmi vyvolala velké pozdvižení, neboť přirovnává ženy k ojetým vozům. My se celému humbuku na sociálních sítích ani příliš nedivíme, neboť ona kontroverzní scéna připomíná spíše záběry z filmů, na kterých si otrokář vybírá nové otroky pro práci na svých plantážích.
Ačkoliv se případ stal v Číně, všiml si ho i Whashington Post, který celou kauzu zdokumentoval, včetně reakcí na sociálních sítích. Zastoupení Audi však reklamu nestáhlo, ale místo toho vydalo druhou verzi, na které je podobným způsobem zkoumán naopak nápadník slečny.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.