Tahle reklama vyvolala pozdvižení na sítích. Audi reagovalo nečekaně

Nová reklama společnosti Audi vyvolala na sociálních sítích ostré reakce
Nová reklama společnosti Audi vyvolala na sociálních sítích ostré reakce, foto: youtube.com
Antonín Marek , AutoRoad.cz 19. července 2017 08:59 | akt. 19. července 2017 09:47
Sdílej:

Říká se, že špatná reklama je také reklama, ovšem čínské zastoupení Audi si svým posledním počinem poměrně zavařilo. V reakci na jejich poslední kampaň, vztahující se k ojetým vozům, totiž lidé na sociálních sítích volají po bojkotu značky.

Krátký reklamní spot začíná vcelku nevinně. Dvojice stojí před oltářem a zřejmě odpočítává poslední desítky vteřin do uzavření manželství. V tom momentě se však na scéně objevuje matka ženicha a celý obřad se zastavuje.

Starší dáma rychle přiběhne k nevěstě a začne si jí prohlížet dosti nevybíravým způsobem, který zahrnuje tahání za nos, uši a dokonce dojde i na prohlídku zubů a úst. Nakonec však svému synovi dává znamení, že nevěsta "vyhovuje", ale právě v tom momentě si všimne nevěstina nevýrazného hrudníku.

Celou reklamu nakonec uzavírá záběr na vůz Audi a slogan, který se dá přeložit jako "Důležitá rozhodnutí musí být zvážena pečlivě". Audi se tak snaží propagovat svůj prodej ojetých vozidel, která jsou zkontrolována řádně vyškolenými odborníky.

Ačkoliv měla být reklama pojata s humorem a odlehčeně, mezi lidmi vyvolala velké pozdvižení, neboť přirovnává ženy k ojetým vozům. My se celému humbuku na sociálních sítích ani příliš nedivíme, neboť ona kontroverzní scéna připomíná spíše záběry z filmů, na kterých si otrokář vybírá nové otroky pro práci na svých plantážích. 

Ačkoliv se případ stal v Číně, všiml si ho i Whashington Post, který celou kauzu zdokumentoval, včetně reakcí na sociálních sítích. Zastoupení Audi však reklamu nestáhlo, ale místo toho vydalo druhou verzi, na které je podobným způsobem zkoumán naopak nápadník slečny.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?