Tahle reklama vyvolala pozdvižení na sítích. Audi reagovalo nečekaně

Nová reklama společnosti Audi vyvolala na sociálních sítích ostré reakce
Nová reklama společnosti Audi vyvolala na sociálních sítích ostré reakce, foto: youtube.com
Antonín Marek , AutoRoad.cz 19. července 2017 8:59 19. července 2017 9:47
Sdílej:

Říká se, že špatná reklama je také reklama, ovšem čínské zastoupení Audi si svým posledním počinem poměrně zavařilo. V reakci na jejich poslední kampaň, vztahující se k ojetým vozům, totiž lidé na sociálních sítích volají po bojkotu značky.

Krátký reklamní spot začíná vcelku nevinně. Dvojice stojí před oltářem a zřejmě odpočítává poslední desítky vteřin do uzavření manželství. V tom momentě se však na scéně objevuje matka ženicha a celý obřad se zastavuje.

Starší dáma rychle přiběhne k nevěstě a začne si jí prohlížet dosti nevybíravým způsobem, který zahrnuje tahání za nos, uši a dokonce dojde i na prohlídku zubů a úst. Nakonec však svému synovi dává znamení, že nevěsta "vyhovuje", ale právě v tom momentě si všimne nevěstina nevýrazného hrudníku.

Celou reklamu nakonec uzavírá záběr na vůz Audi a slogan, který se dá přeložit jako "Důležitá rozhodnutí musí být zvážena pečlivě". Audi se tak snaží propagovat svůj prodej ojetých vozidel, která jsou zkontrolována řádně vyškolenými odborníky.

Ačkoliv měla být reklama pojata s humorem a odlehčeně, mezi lidmi vyvolala velké pozdvižení, neboť přirovnává ženy k ojetým vozům. My se celému humbuku na sociálních sítích ani příliš nedivíme, neboť ona kontroverzní scéna připomíná spíše záběry z filmů, na kterých si otrokář vybírá nové otroky pro práci na svých plantážích. 

Ačkoliv se případ stal v Číně, všiml si ho i Whashington Post, který celou kauzu zdokumentoval, včetně reakcí na sociálních sítích. Zastoupení Audi však reklamu nestáhlo, ale místo toho vydalo druhou verzi, na které je podobným způsobem zkoumán naopak nápadník slečny.

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.