Během oslav výročí pádu Bastily se francouzský prezident Macron pochlubil svým zcela novým vozem Peugeot 5008, který pravděpodobně nahradí speciální DS 7 se stahovací střechou, ve kterém se objevil na přehlídce krátce po své inauguraci.
Prezident Macron vyrazil ve svém novém Peugeot 5008, vlajkové lodi automobilky, na vojenskou přehlídku k výročí 228 let od pádu bastily, který symbolizuje konec monarchie ve Francii.
Podle prohlášení automobilky, které zveřejnil web CarScoops, je prezidentův automobil naprosto unikátním vozidlem, jež bylo přizpůsobeno podle specifických požadavků bezpečnostních složek. Z toho se dá lehce odvodit, že vůz bude pravděpodobně vybaven pancéřováním, systémy filtrace vzduch a dalším podobným vybavením.
Jak se zdá, Macron je ve volbě služebních vozidel skutečným patriotem. Skupina PSA totiž stála již za jeho prvním vozem, speciálním polo-kabrioletem DS 7, ve kterém nově prezident absolvoval inaugurační přehlídku.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?