Skupina FCA (Fiat Chrysler Automobiles) s konečnou platností oznámila, že dveře závodu na výrobu sportovních automobilů Dodge Viper se uzavřou 31. srpna tohoto roku. Výroba vozu byla ukončena kvůli nízké poptávce a špatný prodejům
Jak informoval web CarScoops, v oznámení zaslaném státu skupina FCA potvrdila uzavření výrobní linky Corner Avenue Assembly Plant a oznámila že zamýšlí nabídnout nová místa v jiných továrnách 87 zaměstnancům, kterých se uzavření tohoto závodu týká.
Mluvčí skupina FCA, Jodi Tinson, také uvedla, že továrna Conner Avenue dodrží všechny své závazky vůči Detroitu,jaká bude její budoucnost je však neznámé.
Samotný sportovní automobil Dodge Viper byl v této továrně vyráběn od roku 1992 do roku 2010 a poté od roku 2012 do roku 2017. Výroba však byla ukončena pro kvůli jeho nízkým prodejům.
Po oznámení o ukončení výroby se však objevilo mnoho nových zájemců a sběratelů, díky kterým stouply prodeje v posledním období o 33%. Ani to však na záchranu vozu nestačilo.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?