Skupina FCA (Fiat Chrysler Automobiles) s konečnou platností oznámila, že dveře závodu na výrobu sportovních automobilů Dodge Viper se uzavřou 31. srpna tohoto roku. Výroba vozu byla ukončena kvůli nízké poptávce a špatný prodejům
Jak informoval web CarScoops, v oznámení zaslaném státu skupina FCA potvrdila uzavření výrobní linky Corner Avenue Assembly Plant a oznámila že zamýšlí nabídnout nová místa v jiných továrnách 87 zaměstnancům, kterých se uzavření tohoto závodu týká.
Mluvčí skupina FCA, Jodi Tinson, také uvedla, že továrna Conner Avenue dodrží všechny své závazky vůči Detroitu,jaká bude její budoucnost je však neznámé.
Samotný sportovní automobil Dodge Viper byl v této továrně vyráběn od roku 1992 do roku 2010 a poté od roku 2012 do roku 2017. Výroba však byla ukončena pro kvůli jeho nízkým prodejům.
Po oznámení o ukončení výroby se však objevilo mnoho nových zájemců a sběratelů, díky kterým stouply prodeje v posledním období o 33%. Ani to však na záchranu vozu nestačilo.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.