Nový Peugeot 3008 a elektrická koloběžka slaví úspěch. Peugeot za ně získal ocenění Red Dot Product Design 2017, které jsou udělovány nejlepším počinům ve světe designu, a o jejich udělení rozhoduje porota složená z 39 odborníků.
Nový Peugeot 3008 a elektrická koloběžka e-kick, která se dobíjí v zavazadlovém prostoru vozu, představují velmi úspěšnou kombinaci. Okouzlily porotu svým inovativním charakterem, ergonomií a kvalitou provedení.
Koloběžka e-kick s elektromotorem umožňuje absolvovat závěrečné kilometry ve městě od zaparkování vozu do cíle. Díky mechanismu řídítek je možné koloběžku během několika vteřin snadno složit a přepravovat za pomoci jednoho kola, což zvyšuje její univerzální využití. Koloběžka e-Kick se v Evropě prodává od listopadu 2016 za cenu 899 € (přibližně 23,5 tisíce korun). Koupit ji lze v síti Peugeot, v některých prodejnách Micro a on line v butiku Peugeot Lifestyle a Micro.
Nové SUV Peugeot 3008 se vymyká stylem svého exteriéru i interiéru. Peugeot i-Cockpit® nejnovější generace představuje nový pohled na místo řidiče. Požitek u jízdy přinášejí kompaktní volant, vyvýšený přístrojový panel s možností osobního nastavení a dotykový displej doplněný intuitivními klávesami. Nový Peugeot 3008 si od jeho uvedení na trh v Evropě objednalo již více než 150 000 zákazníků.
Značka Peugeot získala ocenění Red Dot Product Design již počtvrté. Před vozem nový Peugeot 3008 ji získal model Traveller (2016), 308 SW (2014) a RCZ (2010). S tímto oceněním posbíral nový Peugeot 3008 již celkem 37 trofejí, včetně prestižní ceny Auto roku 2017. V případě koloběžky e-Kick jde o první prestižní cenu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.