Nový Peugeot 3008 a elektrická koloběžka slaví úspěch. Peugeot za ně získal ocenění Red Dot Product Design 2017, které jsou udělovány nejlepším počinům ve světe designu, a o jejich udělení rozhoduje porota složená z 39 odborníků.
Nový Peugeot 3008 a elektrická koloběžka e-kick, která se dobíjí v zavazadlovém prostoru vozu, představují velmi úspěšnou kombinaci. Okouzlily porotu svým inovativním charakterem, ergonomií a kvalitou provedení.
Koloběžka e-kick s elektromotorem umožňuje absolvovat závěrečné kilometry ve městě od zaparkování vozu do cíle. Díky mechanismu řídítek je možné koloběžku během několika vteřin snadno složit a přepravovat za pomoci jednoho kola, což zvyšuje její univerzální využití. Koloběžka e-Kick se v Evropě prodává od listopadu 2016 za cenu 899 € (přibližně 23,5 tisíce korun). Koupit ji lze v síti Peugeot, v některých prodejnách Micro a on line v butiku Peugeot Lifestyle a Micro.
Nové SUV Peugeot 3008 se vymyká stylem svého exteriéru i interiéru. Peugeot i-Cockpit® nejnovější generace představuje nový pohled na místo řidiče. Požitek u jízdy přinášejí kompaktní volant, vyvýšený přístrojový panel s možností osobního nastavení a dotykový displej doplněný intuitivními klávesami. Nový Peugeot 3008 si od jeho uvedení na trh v Evropě objednalo již více než 150 000 zákazníků.
Značka Peugeot získala ocenění Red Dot Product Design již počtvrté. Před vozem nový Peugeot 3008 ji získal model Traveller (2016), 308 SW (2014) a RCZ (2010). S tímto oceněním posbíral nový Peugeot 3008 již celkem 37 trofejí, včetně prestižní ceny Auto roku 2017. V případě koloběžky e-Kick jde o první prestižní cenu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.