Populární filmové sérii Rychle a Zběsile hrozí ztráta jedné z hlavních postav. Michelle Rodriguez, která se v roce 2001 objevila již v prvním díle, nyní na svém Instagramovém účtu pohrozila tvůrcům filmu odchodem. Vadí jí totiž sexismus.
Již osmý díl filmové série Rychle a Zběsile, The Fate of the Furious, se před několika hodinami dočkal zveřejnění v digitální podobě. Toho však využila Michelle Rodriguez, představitelka filmové Letty Ortiz, aby na svém instagramovém profilu učinila ostré prohlášení vůči producentům.
F8 is out digitally today, I hope they decide to show some love to the women of the franchise on the next one. Or I just might have to say goodbye to a loved franchise. It's been a good ride & Im grateful for the opportunity the fans & studio have provided over the years... One Love ??❤️???✨???
Rodriguez totiž v příspěvku nepřímo napsala, že by producenti měli v příštím díle věnovat více prostoru a respektu ženám, jinak bude nucena z této filmové série odejít. NA závěr dodala, že to byla "skvělá jízda" a že je vděčná za tu možnost, kterou ji studio a fanoušci za ty roky poskytli.
Pokud se na celou záležitost podíváme s odstupem, nemůžeme se vlastně Michelle ani příliš divit. Tato benzínem nasáklá filmová série je podle webu CarScoops i v Hollywoodu považována za jednu z nejvíce "mužských" sérií. Ačkoliv se na plátně objevily i krásné a schopné herečky, jejich prostor není příliš velký.
Není to však poprvé, co se oblíbená herečka kriticky vyjádřila k filmové sérii. Již dříve, během rozhovoru pro Entertainment Weekly přiznala, že jí velmi tíží otázka, jakou zprávu svou rolí vysílá ženám ve světě.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.