Pokud si producenti v BBC mysleli, že s novou trojicí moderátorů LeBlanc, Harrisa a Ried skončí všechny potíže, byli tak trochu na omylu. Během natáčení nové série Top Gearu, tentokrát v Norsku, totiž někdo celkem výrazně porušil rychlostní limity. Na to jsou ale v Norsku dost hákliví, takže producentům okamžitě zrušili povolení natáčet.
Celá událost se odehrála během natáčení ve slavném "Atlantic Ocean Tunnel", kde se natáčela scéna do příští generace Top Gearu. Filmaři získali povolení od policie, podle které mohli v tunelu jezdit rychlosti až 87 mp/h (140 km/h), ovšem podle radarů se tunelem někdo prohnal rychlostí 151 mph (243 km/h).
Tento vůz však nebyl jediný. Podle radarů umístěných v tunelech se tudy prohnaly vysokou rychlostí rovnou dva vozy. Jeden jel již výše zmíněných 243 km/h, ten druhý rychlostí 168 až 180 km/h. V Norsku jsou přitom na dodržování limitů velmi hákliví. Už při překročení rychlosti o 40 km/h vám hrozí pokuta až 30,000 Kč a půl roku vězení.
Podle článku umístěného na The Drive tak nyní produkce Top Gearu spolupracuje s tamní policí na vyšetření celého incidentu. Podle prvních zpráv už je však nyní jasné, že Chiss Harris ani Matt LeBlanc, od kterých by se toto dalo čekat, nebyli během incidentu na místě natáčení.
Navíc není zcela jasné, zda za incidentem vůbec stojí někdo z Top Gearu. Podle vyjádření policejní inspektorky Anne Berit Lian totiž plyne, že překračování rychlosti bylo spáchané v oblasti, která byla pro natáčení uzavřena. Nezmiňuje však nic o tom, že v daný moment byl štáb přímo na místě.
Je tak docela možné, že viníky celé kauzy můžou být místní obyvatelé či turisté, kteří jen využili uzavřených silnic k vlastnímu pobavení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.