Pokud jste milionář, je dost možné, že vám běžná pizza zkrátka nestačí. Pokud jste však milionář se zálibou ve vozech Lamborghini, mohlo by vás jednoho dne napadnout, zda se dá pizza upéct i nad výfukem tohoto sportovního stroje.
A přesně to napadlo anglického milionáře s všeříkající přezdívkou Danny Lambo. Ačkoliv tento milionář vlastnící několik hotelů, řadu nemovitostí a sbírku vozů Lamborghini by si mohl koupit celou síť pizzerií, místo toho se rozhodl vyzkoušet, zda se dá pizza upéct i nad výfukem jeho milovaného vozu Lamborghini Murcielago.
Pokud však čekáte, že se pokus rozhodl realizovat někde stranou, v zákoutí svého hotelu, nebo na dvorku nějaké luxusní nemovitosti, jste na omylu. Danny Lambo prostě přijel před svou oblíbenou pizzerii, postavil Murcielago na chodník a spolu se svými přáteli se pustil do díla.
Zatímco dva jeho přátelé drželi pizzu na takzvaných "pizzařských lopatách", Danny Lambo vytáčel mocný 6,2 litrový motor V12 do vysokých otáček, až z výfuku létaly plameny. Po skončení "pečení" pak výfuk ještě chvíli červeně žhnul.
Tomu všemu samozřejmě přihlíželi desítky kolemjdoucích, přičemž mnoho z nich drželo v rukou telefony a vše natáčely či přímo živě vysílali na různé sociální sítě. Méně nadšení však byli lidé ze sousedních domů, které byly od ulice, kde se akce konala, vzdáleny necelých 50 metrů.
A pizza samotná? Podle Dannyho nejlepší v Londýně, ovšem hodně bude záležet i na tom, jak moc máte rádi jídla s příchutí benzínu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.